Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Varför valde ni just den avataren (profilbilden)

Startat av E, 1 september 2019 kl. 12:19:16

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Haap

Citat från: moviefan skrivet  2 februari 2026 kl. 15:20:14Bytte till en mini collie, de är så fina.  ;)
När jag var liten så hade mormor & morfar en sådan hund, så snäll och gosig. :)

moviefan

Bytte igen till Simba och Nala, en fin kärleksbild. Det är ju snart alla hjärtans dag.  :-*

MOA

Nu träder Samus ärkefiende Ridley fram, hans strid i Super Metroid är så svår & den enda som är bra. Medverkar han ens i senaste Metroid spelet eller är han död?

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

för att jag redan har Operation bäver som profilbild på nästan alla andra sociala media platformar
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Som planerat. Han heter Patrik och har gröna byxor. Denna månaden verkar vara som gjord för honom. (Och ja, Yoshi som jag hade i förra månaden är ju också grön, det hade gått lika bra med någon av dessa två.)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  2 mars 2026 kl. 01:17:10Som planerat. Han heter Patrik och har gröna byxor. Denna månaden verkar vara som gjord för honom. (Och ja, Yoshi som jag hade i förra månaden är ju också grön, det hade gått lika bra med någon av dessa två.)
Han är anledningen till att jag äter majonnäs, mina matvanor hade aldrig vart som den är idag om det inte varit för Patrik, en stjärna att sikta på