Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Dumbo 1972 års dubbning

Startat av catzzyz, 3 november 2019 kl. 19:55:26

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jabberjaw

Citat från: MOA skrivet  6 juli 2024 kl. 13:15:50Måste luktat väldigt illa där nere, skulle inte köpa en VHS som luktar rök även om innehållet är oskadat
;D Håller med. Men nej som tur var rökte han där han hade sitt eget, och inte borta vid VHS hyllorna.
Rader med hyllor och VHS. Men vid det här laget såhär många år senare tror jag tyvärr 99% av allting som är eftertraktat är utplockat.

Han borde vara närmare 80 vid det här laget Ennio.

DingoPictures2005

Citat från: Jabberjaw skrivet  5 juli 2024 kl. 23:34:21Ennio har jag träffat och varit hos flera gånger och köpt VHS band. Han höll till förr i Gamlestan/Kortedala i Göteborg i en källarlokal. Även beställt från honom för några år sedan på hemsida.
Jag köpte DuckTales filmen av honom Egmont utgåvan.
Fick 2003 års utgåva och han vägrade ta ansvar och låta mig returnera filmen.
Visserligen inte särskilt mycket pengar men det är PRINCIPEN som är viktig.
Har skärmdumpat allt och anmält denne oseriösa säljaren.
@gstone och @Anders M Olsson har beställt av denna oseriösa säljaren och det fick ingen vara överhuvudtaget inte ens fel vara.

Ville ha Egmont utgåvan då jag håller på att digitalisera och bevara trailers från VHS band och enligt @Disneyfantasten så finns en biotrailer för Peter Pan och en Disneyland trailer på Egmont utgåvan.

DingoPictures2005

Citat från: Historielektions Soveren skrivet  5 juli 2024 kl. 21:41:07Den finns att köpa men undrar om sidan är seriös blev lite avskräckt av Ennios Movie Cave

https://videodrome.se/product/5ff8365421ba6b516a22980f
NEJ, NEJ, NEJ och NEJ.
Undvik att köpa varor av denna osäriösa dåre nämnde i svaret vilken dåre denna person är.

Kollade länken, Videodrome är en seriös butik som är går att lita på.
Nisse som driver butiken är väldigt trevlig och han tar ansvar och kompenserar om det blir något fel när du beställer.

Trodde du menade Ennio😅.

MOA

Citat från: Jabberjaw skrivet  6 juli 2024 kl. 14:21:52;D Håller med. Men nej som tur var rökte han där han hade sitt eget, och inte borta vid VHS hyllorna.
Rader med hyllor och VHS. Men vid det här laget såhär många år senare tror jag tyvärr 99% av allting som är eftertraktat är utplockat.

Han borde vara närmare 80 vid det här laget Ennio.
Pensionerade sedan länge sedan, lever han fortfarande? Om inte så har nog affären varit nedlagd väldigt länge

BPS

Citat från: MOA skrivet  6 juli 2024 kl. 14:38:44Pensionerade sedan länge sedan, lever han fortfarande? Om inte så har nog affären varit nedlagd väldigt länge
Han lever, webbutiken finns ju kvar även fast han inte verkar sköta den riktigt ordentligt.

DingoPictures2005

Citat från: MOA skrivet  6 juli 2024 kl. 14:38:44Pensionerade sedan länge sedan, lever han fortfarande? Om inte så har nog affären varit nedlagd väldigt länge
Om det undgått dig så nämnde jag i Disney vhs kanalen att jag köpte Egmont VHS utgåvan av DuckTales filmen av denne osäriösa säljaren och jag fick hem 2003 års utgåva och sedan tog personen inget ansvar.