Som Svensson Svensson-nörd måste jag även hälsa att vi kan se en rad dubbare jag kommer på på rak arm i framförallt säsong 3 men även 4, vilket är de två säsongerna jag ser.
Tommy Körberg (Odjuret) och
Per Eggers (mest känd som Måsart månne?) spelar två patriarkatdyrkande affärsmän i säsong 4, avsnitt 6, och de har båda ett gäng repliker.
Gabriel Odenhammar spelar en av huvudrollerna i serien, nämligen Max, sonen i familjen. Jag själv minns honom framförallt som huvudrollen i Den Lilla Pandan, där Tommy Nilsson dubbar hans far Michael, i originalet spelad av Avatarboven Stephen Lang. Han har dock gjort nya saker också, exempelvis Kim Possible och High School Musical-filmerna.
Johan Hedenberg som redan dykt upp i tråden då han gör väldigt mycket svenska filmer och TV-serier spelar en av Gustavs favoritfotbollsspelare, Morgan Parmell. Gustav ser till att avboka det hotellrum som Lena bokat åt Parmell och ordnar istället, till Lenas förskräckelse, att han tvingas bo i deras hem istället. Hedenberg är en av de större rollerna i avsnittet och har många repliker.
Per Myrberg som har gjort en av mina absoluta favoritroller i Atlantis, men som så klart är mycket känd för sin roll som Sebastian i Den Lilla Sjöjungfrun, är även han med i ett avsnitt. Han spelar Johns (Linas sambo) författande far, och har en stor roll i avsnittet.
I säsong fyras sista avsnitt hittar vi
Sven Wollter som Gud! Wollter som enligt mig är fantastisk i Skattkammarplaneten.
Sedan är så klart Allan Svensson med men det hade nog alla koll på.