Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Tillfälligt skräp (från Mulan-tråden)

Startat av clara liljeberg, 7 februari 2020 kl. 01:45:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

det är så jag gråter när jag gråter till floder så det blir översvämningar eftersom det inte blir någon uppföljare till de äldre klassikerna din lögnare och du ber inte mig om ursäkt om att du har kallat mig för häst din nörd och jag sårar inte dig och nu så har verkligen dubbningen till den nya mulan över som har gjort mig ledsen och nu ska jag aldrig veta av dig längre. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(och tycker du att de är löjliga för det gör mig så arg så att jag önskar att jag hade lasersyn som kunde smälta träd eftersom det inte blir någon dubbning längre till. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Daniel Hofverberg

Nu får du lugna dig, Clara. Vi har redan förklarat att ingen på det här forumet jobbar på Disney (såvitt jag vet), och har alltså inget att säga till om vad gäller deras beslut.

Du får kontakta Disney om du har synpunkter på deras beslut, för vi kan tyvärr inte göra något åt saken, hur mycket vi än hade velat. :(

Och lugna dig med alla dessa smileys; mer än några få per inlägg behövs verkligen inte.

E

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 februari 2020 kl. 01:33:40
Nu får du lugna dig, Clara. Vi har redan förklarat att ingen på det här forumet jobbar på Disney (såvitt jag vet), och har alltså inget att säga till om vad gäller deras beslut.

Du får kontakta Disney om du har synpunkter på deras beslut, för vi kan tyvärr inte göra något åt saken, hur mycket vi än hade velat. :(

Och lugna dig med alla dessa smileys; mer än några få per inlägg behövs verkligen inte.
Är det inte bättre att låsa tråden🔒

Lilla My

Nej! Lås den inte för helvete - Såhär kul var det längesedan jag hade  ;D

Lilla My

Ogillar att du mini-doxxar sådär om den informationen faktiskt stämmer. Inte sjysst. Trodde vi kunde ha en kul tråd här utan skit :(

Sabelöga

Citat från: Lilla My skrivet 25 februari 2020 kl. 21:10:58
Ogillar att du mini-doxxar sådär om den informationen faktiskt stämmer. Inte sjysst. Trodde vi kunde ha en kul tråd här utan skit :(
Säjer hon som garvar åt den utvecklingsstörda tjejen.
Citat från: Lilla My skrivet 25 februari 2020 kl. 11:40:05
Nej! Lås den inte för helvete - Såhär kul var det längesedan jag hade  ;D
Houba !

clara liljeberg

det är så jag uttrycker mina känslor din svikare och lögnare och nu är jag arg på att du inte har bett mig om ursäkt för att du kallade mig för häst och jag vill aldrig mer se dig igen förrän du har sett det omöjliga, två snöflingor som är exakt likadana.ADJÖ!!!! :'( :'( >:( >:(

Lilla My

Citat från: Sabelöga / Raltseye skrivet 26 februari 2020 kl. 03:16:32
Säjer hon som garvar åt den utvecklingsstörda tjejen.

Haha! Okej lugna ned dig nu. Jag sade aldrig att jag garvade åt henne p.g.a. ett eventuellt handikapp, eller hur? Jag garvar åt hela tråden och situationen. Lite skillnad också i att tycka något är kul än att aktivt gå ut och försöka nosa upp mer information om personen i fråga, tycker du inte?

Ät en snickers nu och tagga ned ;)

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 26 februari 2020 kl. 11:12:33
Haha! Okej lugna ned dig nu. Jag sade aldrig att jag garvade åt henne p.g.a. ett eventuellt handikapp, eller hur? Jag garvar åt hela tråden och situationen. Lite skillnad också i att tycka något är kul än att aktivt gå ut och försöka nosa upp mer information om personen i fråga, tycker du inte?

Ät en snickers nu och tagga ned ;)

DU SKA INTE SKRATTA ÅT HANDKIPADE !!  >:(

Du får INTE gör handikappade människor till åtlöje !!!
:(
:-\
JAG HAR FUNKTIONVARSIONER. Så jag gillar inte när man behandlar handikappade människor dåligt !!!! :-\
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet 26 februari 2020 kl. 12:34:33

JAG HAR FUNKTIONVARSIONER. Så jag gillar inte när man behandlar handikappade människor dåligt !!!! :-\

Var det inte just det hon förklarade? Att hon inte skrattade åt handikappet, utan situationen, menar jag
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Lilla My

Citat från: gstone skrivet 26 februari 2020 kl. 12:34:33

Om du hade läst ordentligt hade du förstått att det är just min poäng...

Anders M Olsson

Det spelar ingen roll hur road du är av den här tråden, Lilla My. Diskussionen har spårat ur helt och är käpprätt uppåt väggarna. Jag föreslår att Daniel antingen raderar alla ovidkommande inlägg och låser tråden, alternativt separerar ut skräpet i en egen tråd som flyttas till off-topic-avdelningen.

Elios

Citat från: Anders M Olsson skrivet 26 februari 2020 kl. 17:48:10
Det spelar ingen roll hur road du är av den här tråden, Lilla My. Diskussionen har spårat ur helt och är käpprätt uppåt väggarna. Jag föreslår att Daniel antingen raderar alla ovidkommande inlägg och låser tråden, alternativt separerar ut skräpet i en egen tråd som flyttas till off-topic-avdelningen.

En helt ny Mulan tråd då helt enkelt?^^

Lilla My

Du är dock inte mod. Inte ens nära. Ni får inga pluspoäng för att ni tycker man BORDE låsa en tråd som råkat spåra lite ;D ;) Låt Daniel och Erika sköta det. Det här är långt ifrån en besvärlig tråd, den är bara lite flippad.

Sabelöga

Citat från: Anders M Olsson skrivet 26 februari 2020 kl. 17:48:10
Håller helt med. Dessutom har tråden nu flyttats. Dax att glömma detta.
Houba !