Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Tillfälligt skräp (från Mulan-tråden)

Startat av clara liljeberg, 7 februari 2020 kl. 01:45:33

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

clara liljeberg

njut av premiären på caspers filmer som håller på att skapas just nu.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 18:48:22
jag visste det! för jag hade rätt och du hade fel så packa nu dina grejer så att du får flytta till antarktis eller till en obebod ö nånstans med massa rovdju som ditt enda sällskap. :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :) :) :) :) ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Var inte elak mot folk-
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 18:50:05
njut av premiären på caspers filmer som håller på att skapas just nu.

Vad menar du ?

clara liljeberg

jag är bara glad och retsamt om att jag hade rätt och du hade fel om att det finns en tredje uppföljare som bror höll på att skapa med djur istället för människor.

clara liljeberg

min bror casper är filmtecknare som håller på att skapa en ny uppföljare där befolkningen är djur istället för människor och där två drakar är kära i varandra så du får vänta och se tills den dyker upp på bion.som i kung fu panda och zootropolis där några människor var i sina djurversioner som att ralf är en noshörning och baymax en gris.

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 19:05:49
jag är bara glad och retsamt om att jag hade rätt och du hade fel om att det finns en tredje uppföljare som bror höll på att skapa med djur istället för människor.

Jag vill inte ha djur , jag vill ha människor >:(

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 19:08:40
min bror casper är filmtecknare som håller på att skapa en ny uppföljare där befolkningen är djur istället för människor och där två drakar är kära i varandra så du får vänta och se tills den dyker upp på bion.som i kung fu panda och zootropolis där några människor var i sina djurversioner som att ralf är en noshörning och baymax en gris.

Kul för dig :D

Trodde du menade spöket casper ;)

clara liljeberg

jag har ju sagt att jag hatar människor och nu tänker jag förvandlar dig till en mussla så du inte kan prata mer och nu ska min bror casper skapa mer film som är mycket populärare än den med människor på som i kung fu panda och zootropolis.

Lilla My

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 19:23:13
jag har ju sagt att jag hatar människor och nu tänker jag förvandlar dig till en mussla så du inte kan prata mer och nu ska min bror casper skapa mer film som är mycket populärare än den med människor på som i kung fu panda och zootropolis.

Jag vägrar bli en MUSSLA !

MOA

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 19:23:13
Försök

clara liljeberg

nu ska min bror casper teckna mycket så att det blir en film befolkad av antropomorfa djur istället för människor som i zootropolis och kung fu panda,

clara liljeberg

för musslor är tysta så nu kan du inte säga elaka saker om mina filmplaner för jag hatar människor för människor är djurens fiender och därför hänger jag de som har svans så jag vann för jag hade rätt och du hade fel!!!!!adjöss,nollan.HAHAHAHA!!!!! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

gstone

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 21:48:37
för musslor är tysta så nu kan du inte säga elaka saker om mina filmplaner för jag hatar människor för människor är djurens fiender och därför hänger jag de som har svans så jag vann för jag hade rätt och du hade fel!!!!!adjöss,nollan.HAHAHAHA!!!!! :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
människor är UNDERBARA

Steffan Rudvall

Citat från: clara liljeberg skrivet 20 juni 2021 kl. 21:43:20
nu ska min bror casper teckna mycket så att det blir en film befolkad av antropomorfa djur istället för människor som i zootropolis och kung fu panda,
Lycka till! :)