Författare Ämne: Pippi Långstrump  (läst 252 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Henrik Karlsson

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 162
    • Visa profil
Pippi Långstrump
« skrivet: 27 februari 2020 kl. 21:43:47 »
Jag hittade dessa två filmer och undra vad de är jag trodde att det bara fanns två filmer med Inger Nilsson som Pippi (Pippi på de sju haven och På rymmen med Pippi Långstrump) men tydligen hade jag fel någon som vet något om dessa filmer?

Utloggad Erik Dahlberg

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 327
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Pippi Långstrump
« Svar #1 skrivet: 27 februari 2020 kl. 21:45:28 »
Det där är ju samma filmer fast med annorlunda omslag

Utloggad Gustav Jonsson

• Fullständig medlem
  • Antal inlägg: 175
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 27 februari 2020 kl. 21:55:16 »
Jag hittade dessa två filmer och undra vad de är jag trodde att det bara fanns två filmer med Inger Nilsson som Pippi (Pippi på de sju haven och På rymmen med Pippi Långstrump) men tydligen hade jag fel någon som vet något om dessa filmer?
Vet bara att de är gjorda i Västtyskland har för mig att Pippi goes on board har tagit slutet av tv serien och sedan klippt det som att äventyren från serien händer efter det sista avsnittet.
Det där är ju samma filmer fast med annorlunda omslag
Nej det är inte samma filmer.

Utloggad Alexander

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 944
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 27 februari 2020 kl. 22:28:19 »

Avsnitt från TV-serien, ihopsatta som en film
Besök gärna min Disney blogg som innehåller bl.a fakta, recensioner och dubbningar: http://nouw.com/magicgold
För övriga creditsllistor av dubbade filmer besök gärna (2/10-2019 Ny creditlista ute!): http://nouw.com/dubbox