Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Snobben

Startat av Scoobydoofan1, 10 april 2020 kl. 12:54:48

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Daniel Hofverberg

Citat från: TonyTonka skrivet 20 juni 2024 kl. 09:13:18Jag är nästan hundra på att jag sett Snobben-specialerna på Cartoon Network, och det var runt 2004-2005.

Och nej, jag blandar inte ihop avsnitten, för jag minns tydligt att jag såg bl.a specialen "Someday You'll Find Her, Charlie Brown" där.
Märkligt, det har jag inget minne av... Då måste det ha varit under någon period då jag inte hade tillgång till Cartoon Network.

Minns du om Cartoon Network sände specialerna med Eurotrolls SVT-dubbning eller någon annan (egen?) dubbning?

Lennartsson

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 20 juni 2024 kl. 23:50:21Det var med SVT Eurotroll dubbningen som sändes i repris.
Här är ett gammalt inlägg från TonyTonka ska man tro det så har både serien och specialerna visats.

Citat från: TonyTonka skrivet 29 oktober 2008 kl. 11:16:57The Charlie Brown and Snoopy Show gick på cartoon network sommaren 2007. Med Titlen: Snobben och hans Vänner. Men sen försvann båda Snobben serierna från Cartoon Network. Någon av dem går på Boomerang. 

Lennartsson

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 22 juni 2024 kl. 00:46:15Det förklarar den delen, men frågan är då vilken dubbning The Charlie Brown and Snoopy Show har jämfört med SVT Eurotroll dubbningen från Snobben Specialerna.
Den serien har bara en dubbning

https://www.dubbningshemsidan.se/credits/snobbenochhansvanner/