Admin

Författare Ämne: Monsters Inc  (läst 306 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Disneyfantasten

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 6 359
  • Kön: Man
  • Jag är Gazelle, välkommen till Zootropolis.
    • Visa profil
Monsters Inc
« skrivet: 13 april 2020 kl. 17:02:34 »
Vilka spelar Robert Fransson, Frida Nilsson*, Kerstin Högberg, Lizette Pålsson*, Anders Öjebo, Tomas Futvoye**, Peter Kjellström, Niclas Ekholm, Urban Frånberg, Jonas Kruse, Anna Nyman, Anton Nyman**, Stefan Berglund, Blenda Nyman**, Ola Norman, Krister Roséen, Johan Wilhelmsson, Daniel Bergfalk, Erik Berglund**, Johan Lindqvist*** och Bittan Norman i filmen?

*Jag tror att Lizette Pålsson spelar Mamman i husvagn men är tyvärr inte helt säker, dock KAN det vara Frida Nilsson också, tror att Pålsson också spelar hon som i början säger "har det så bra älskling" men är fortfarande inte helt hundra där heller…

**Jag skulle gissa att dessa personer spelar några av monster-barnen, men vet inte vilka…

***Jag trodde förut att han spelade Claws, men nu är jag inte riktigt lika säker…

I övrigt spelas iallafall Charlie Proctor definitivt av Mats Jernudd och jag är rätt säker på att Pojken i husvagnen spelas av Anton Olofsson Raeder…

Utloggad MOA

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 799
  • Kön: Kvinna
  • MOAVideoGamer
    • Visa profil
SV: Monsters Inc
« Svar #1 skrivet: 26 augusti 2020 kl. 19:29:25 »
Vad heter Mögul på engelska?

Utloggad Disneyfantasten

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 26 augusti 2020 kl. 19:30:49 »
Vad heter Mögul på engelska?

Fungus

Utloggad Disneyfantasten

• Hjältemedlem
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 26 augusti 2020 kl. 19:31:37 »
Vilken karaktär anges förresten som "Skrämsreaktorchef"? (som på svenska spelas av Hans-Peter Edh)