Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Ett Småkryps Liv

Startat av Disneyfantasten, 13 april 2020 kl. 17:06:57

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Elios skrivet 26 juni 2023 kl. 23:28:10Jag menar förstås vart sjunger hon i själva låten. Minns inte att jag hörde henne då.
Som sagt sjunger hon i kören.

moviefan

Jag gillar denna film, den är mycket bra.  ;)

gstone

Atta i trailern låter norsk.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

På engelska låteer myggan i barnen prices som Bläckward.

Det är samma röstskådspelare och han använder exakt samma röst.

Dock var det här förre Savmpbob fanns ;)

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 23:35:48På engelska låteer myggan i barnen prices som Bläckward.

Det är samma röstskådspelare och han använder exakt samma röst.

Dock var det här förre Savmpbob fanns ;)
Ungefär som Alan Tudyk gjorde med Kung Candy i Röjar-Ralf även om Hattmakaren i Alice i Underlandet redan varit med på film sedan många år tillbaka, poängen var dock att Kung Candy är inspirerad av Hattmakaren både i design och tonläge vilket Alan Tudyk lyckas förmedla, så pass att han t.o.m. fick spela Hattmakaren i Once Upon A Studio.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 november 2023 kl. 23:47:36Ungefär som Alan Tudyk gjorde med Kung Candy i Röjar-Ralf även om Hattmakaren i Alice i Underlandet redan varit med på film sedan många år tillbaka, poängen var dock att Kung Candy är inspirerad av Hattmakaren både i design och tonläge vilket Alan Tudyk lyckas förmedla, så pass att han t.o.m. fick spela Hattmakaren i Once Upon A Studio.
Prices ☺️👍

Frågan är vem som var Hattmakaren på svenska i kortfilmen  ;)

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 november 2023 kl. 23:47:36Ungefär som Alan Tudyk gjorde med Kung Candy i Röjar-Ralf även om Hattmakaren i Alice i Underlandet redan varit med på film sedan många år tillbaka, poängen var dock att Kung Candy är inspirerad av Hattmakaren både i design och tonläge vilket Alan Tudyk lyckas förmedla, så pass att han t.o.m. fick spela Hattmakaren i Once Upon A Studio.
Vilket får mig att tror att Class Månson skulle passa jättebra som Hattmakaren  :D ;)

Ursäkta om jag stavade efternamnet fel.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 20 november 2023 kl. 23:56:11Prices ☺️👍

Frågan är vem som var Hattmakaren på svenska i kortfilmen  ;)
Andreas Rothlin Svensson, han står med i creditlistan och rösten låter som honom.

Vi ska dock kanske ta den diskussionen vidare i en separat tråd.

gstone

En annan kul grej är att rösten som Alan Tudyk ger Valantiono i Önskan är en röst han också använt tidigare  ;D

Nämligen som ClayFace i Harley Quinn serien på HBO Max ;)

Dem serien är dock från 15 år så den blev inte dubbade  ;)

Jag tror även att Alan Tudyk spelar Jokern i samma serie ???