Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 28 juli 2023 kl. 11:20:24Ungdomar mellan 13-17 år,herregud dom e int ens barn & nästan vuxna.Stora nog & hantera de dom ser på internet. KOSA låter som en riktig fet kossa som sprutar mjölk på alla invånare.Tur att vi blir odrabbade
Ja, exakt. Och nu så har KOSA tydligen blivit accepterad. :(

Förhoppningsvist så tar de inte bort någonting...

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 28 juli 2023 kl. 11:27:24Använd inte Tryggsam,det är ett bluff företag som lurar folk på ID kapning.Får du förfrågan så tacka nej,Tryggsam e ett skit företag som borde kastas på en stor skithög & ruttna.Det skadar vårt liv
Inte Trygg-Hansa, va?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 28 juli 2023 kl. 15:48:14Inte Trygg-Hansa, va?
Kombination mellan Folksam & Trygg-Hansa,ren skit

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Jabberjaw

Hatar alla korkade människor som håller på och eldar koranen... Lika mycket som jag avskyr förstörelse, förtryck och politik. >:(

Om folk hade sett på fler barnprogram i sin uppväxt och kanske dessutom växte upp utan Twitter, Facebook och Tiktok så tror jag världen hade varit en bättre plats.

Lilla My

Citat från: Jabberjaw skrivet 31 juli 2023 kl. 02:15:34Om folk hade sett på fler barnprogram i sin uppväxt och kanske dessutom växte upp utan Twitter, Facebook och Tiktok så tror jag världen hade varit en bättre plats.
Man kan växa upp med barnprogram och inte ens ha internet och fortfarande växa upp till en människa som gör otäcka saker.  ???

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 31 juli 2023 kl. 04:50:12Man kan växa upp med barnprogram och inte ens ha internet och fortfarande växa upp till en människa som gör otäcka saker.  ???
Det vet jag intel

Jabberjaw

Citat från: Lilla My skrivet 31 juli 2023 kl. 04:50:12Man kan växa upp med barnprogram och inte ens ha internet och fortfarande växa upp till en människa som gör otäcka saker.  ???
Klart att man kan. Men oddsen minskar säkert.

Jag vet inte en enda barndomsvän som hamnat i det kriminella livet. Dock har jag vänners vänner som är riktigt deep i skiten och där många sitter inne om vartannat. Så dom såg helt enkelt inte tillräckligt mycket barnprogram i sin uppväxt... ;)

Lilla My

Citat från: Jabberjaw skrivet 31 juli 2023 kl. 16:11:45Jag vet inte en enda barndomsvän som hamnat i det kriminella livet. Dock har jag vänners vänner som är riktigt deep i skiten och där många sitter inne om vartannat. Så dom såg helt enkelt inte tillräckligt mycket barnprogram i sin uppväxt... ;)
Vet fortfarande inte om du driver eller är allvarlig, men barnprogram och kriminalitet hör verkligen inte ihop och är garanterat oberoende av varandra. Människor som t.ex. Brandon Hole som älskar tecknat/barnprogram och fortfarande utför våldsdåd och mord kommer alltid existera.

Fred

Ett universitet i Sverige har ett partneruniversitet vars hemsida har toppdomänen .tw men universitet i Sverige skriver att deras partneruniversitet ligger i Kina. Kinas toppdomän är .cn. Folk måste bli bättre på geografi.

Steffan Rudvall

Citat från: Fred skrivet  1 augusti 2023 kl. 02:03:44Ett universitet i Sverige har ett partneruniversitet vars hemsida har toppdomänen .tw men universitet i Sverige skriver att deras partneruniversitet ligger i Kina. Kinas toppdomän är .cn. Folk måste bli bättre på geografi.
Just angående Kina och Taiwan går det ju att diskutera om det sistnämnda tillhör det förstnämnda eller inte.

gstone

Det mesta i mitt liv är väldigt bra  :D

Men min tunga gör fortfarande ganska ont.

Så vilja gnälla?

Det är jobbigt att den gör ont  >:(

gstone

Jag ogillar när folk säger morsan/ farsan  :(

Har tycker det låter fult >:(

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 augusti 2023 kl. 10:56:45Jag gillar när folk säger morsan/ farsan  :(

Har tycker det låter fult >:(
Gillar & tycker de låter fult?Du måste ogilla dom uttrycken