Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Jag är väldigt bitter över att Disney Plus och Netflix Animation filmer inte släppes på DVD i Sverige😠

Dom som har svenska dubbningar borde ha släpptes på dvd i Sverige ❗️😡
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 12 augusti 2023 kl. 22:53:40Jag är väldigt bitter över att Disney Plus och Netflix Animation filmer inte släppes på DVD i Sverige😠

Dom som har svenska dubbningar borde ha släpptes på dvd i Sverige ❗️😡
Vad är då syftet med att göra dem för streamingtjänster om de ändå ska släppas på fysisk media?

Elios

gstone

Jag älskade Streaming serien Nora from Queens och sen försvann hela Peramount Plus från Sverige  >:(  :(

Det är väldigt tråkigt.

Ase jobbigt tycker jag  :(

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 augusti 2023 kl. 22:59:44Vad är då syftet med att göra dem för streamingtjänster om de ändå ska släppas på fysisk media?
Du kanske det skulle var mycket tryggare om dom fanns på fysiska media.

Annars blir man ju liksom bronede av streaming tjänsterna  ;)

När del filmer och dubbningar är så passa bra vill man liksom äga dom själv  :D

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 12 augusti 2023 kl. 22:59:44Vad är då syftet med att göra dem för streamingtjänster om de ändå ska släppas på fysisk media?
Det kanske var ett misstag att börjar göra filmer särkilt för Streaming till att börja med 😫 :D

Det kan haft en negativ påverkan på Fysiska media.

Om vi fortsatt hålla oss till dom klassiska formerna för filmer( DVD/Bio/Blu Ray på senare år) kanske det skulle varit bäst 🤔

gstone

Citat från: gstone skrivet 13 augusti 2023 kl. 02:06:47Det kanske var ett misstag att börjar göra filmer särkilt för Streaming till att börja med 😫 :D

Det kan haft en negativ påverkan på Fysiska media.

Om vi fortsatt hålla oss till dom klassiska formerna för filmer( DVD/Bio/Blu Ray på senare år) kanske det skulle varit bäst 🤔D
Dock när det kommer till serier å andra sidan kan jag helt se hur streaming kan vara användbart och rent an nödvändigt 😁👍

gstone

Adam Larsson är dum mort mig >:(

Adam Larsson

Citat från: gstone skrivet 14 augusti 2023 kl. 17:35:29Adam Larsson är dum mort mig >:(
Varför det? Jag hittade bara din favoritfilm på Tradera så jag skickade en länk till dig

MOA

Citat från: Adam Larsson skrivet 14 augusti 2023 kl. 17:37:58Varför det? Jag hittade bara din favoritfilm på Tradera så jag skickade en länk till dig
& varför va de dumt gjort?

gstone

Citat från: MOA skrivet 14 augusti 2023 kl. 19:56:35& varför va de dumt gjort?

Det var en film Adam ver att jag ogillar som jag sagt många gånger att jag ogillar som han skickade till mig och skorv att han " hittat min favorit film" ;)

Det kanske var ett dåligt försök till ett skämt ???

MOA

Citat från: gstone skrivet 14 augusti 2023 kl. 20:13:04Det var en film Adam ver att jag ogillar som jag sagt många gånger att jag ogillar som han skickade till mig och skorv att han " hittat min favorit film" ;)

Det kanske var ett dåligt försök till ett skämt ???
De var säkert ett väldigt opassande skämt,hade blivit sur om nån gjorde så med mig

Adam Larsson

Citat från: MOA skrivet 14 augusti 2023 kl. 21:11:19De var säkert ett väldigt opassande skämt,hade blivit sur om nån gjorde så med mig
Jag fattar inte vad han har emot den

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 14 augusti 2023 kl. 21:11:19De var säkert ett väldigt opassande skämt,hade blivit sur om nån gjorde så med mig

Man ska inte reta folk på det där sättet, det är oschysst.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 14 augusti 2023 kl. 21:52:19Man ska inte reta folk på det där sättet, det är oschysst.
Bra Disneyfantasten,likadant med när ens kompisar spelar videor som man int gillar