Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: MOA skrivet  6 maj 2024 kl. 21:34:47Även om jag inte jobbar nu så har jag inte tid för moderna barnprogram, bara gamla
Det är inte han som ska titta , han bara ordna så jag kan ;)
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Jonas9881

Citat från: gstone skrivet  6 maj 2024 kl. 20:34:11Pappa bry sig mer om sitt jobb än att jag ska få säsong 2 av Monsters på Jobbet  >:( >:( >:( >:(
Men har inte Disney+ säsong 2 av serien eller?

Och om den nu inte finns på tjänsten hur ska din pappa kunna få tag på säsong 2?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"
Förkortat citat från en annan användare

gstone

Citat från: Jonas9881 skrivet  6 maj 2024 kl. 23:34:33Men har inte Disney+ säsong 2 av serien eller?

Och om den nu inte finns på tjänsten hur ska din pappa kunna få tag på säsong 2?
VPN

Den finns i USA  ;)
Hoppas du förstår  :)

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  6 maj 2024 kl. 21:34:47Även om jag inte jobbar nu så har jag inte tid för moderna barnprogram, bara gamla
För mig är det precis tvärtom - jag har sällan tid för äldre program, utan tiden räcker bara till för nyare produktioner; vare sig det är barnprogram eller annat. Visst finns det enstaka undantag här och var, men till 85% i alla fall...

gstone

Pappa är upptagen hela dagen , Daniel är upptagen idag   >:(

Varför är alla upptagen idag 😡😡😡😡⁉️👎

Jonas9881

Citat från: gstone skrivet  7 maj 2024 kl. 08:10:49Pappa är upptagen hela dagen , Daniel är upptagen idag  >:(

Det kallas jobb.

Och troligtivs har du inget jobb och därav har mer tid till annat.

Förstår också att det kan kännas frustrerande när ingen har tid, men är det något du behöver hjälp med?
"Vissa anser att dom har någon typ av ensamrätt till material och att det ej ska spridas. Men vi anser annorlunda. Detta är väl vad fildelning handlar om att kunna spela in material alla är uppväxta under olika tidsperioder och har inte haft samma möjligheter"

Jonas9881

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  7 maj 2024 kl. 10:16:05Det är jobbigt om man inte gör nånting, vare sig det gäller studier, jobb osv.
Är det jobbigt att vara ledig? ;D

Själv har jag inget jobb och trivs jättebra, alla timmar spenderas av mig helt perfekt.
Men såklart funkar det inte i längden, då man behöver pengar.

Jonas9881

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet  7 maj 2024 kl. 11:29:44Den delen också, menar bara att man måste ha nånting att göra annars så blir man uttråkad osv, inget fel med deltidsjobb eller studier. Det borde finnas en balans till en del.
En balans till en del jobb menar du?

Ja att ha jobb är väl bra om man har svårt att hitta på saker att göra, men folk klagar ju på att man ha lite tid, iallafall mina kretsar.

Men det kanske också beror på hur man lever såklart.

MOA

Citat från: gstone skrivet  7 maj 2024 kl. 08:10:49Pappa är upptagen hela dagen , Daniel är upptagen idag  >:(

Jag är ledig

MOA

MOA

Alldeles för sockersöt

gstone

Min morfar verkar gjort något dumt igen 😒

gstone

Jag önskar jag visste vilka sol spelade gäst stjärnorna i Scooby-Doo och vem tror du på svenska ❗️😫😕

Mathilda Gustafsson

Citat från: gstone skrivet 14 maj 2024 kl. 21:43:38Min morfar verkar gjort något dumt igen 😒
Menar du att han är sjuk? Det är inget dumt som han gör man kan ju inte bestämma när man ska bli det