Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 11 juli 2024 kl. 21:07:31Som jag citerade... Fast kanske han sa "ärkeknöl" och inte "ärkeknön"? ??? 
Du tror inte han sa ärkenöt som tillskillnad från de andra två faktiskt är ett uttryck?

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 11 juli 2024 kl. 21:07:31Som jag citerade... Fast kanske han sa "ärkeknöl" och inte "ärkeknön"? ??? Undrar också vad han säger i början till Scratch och Grounder. Antingen så säger han "fyrgashjärnor" som jag hörde först, men det var kanske "fyllgashjärnor" som han egentligen sa... Ja du, jag vet inte.

Kommer dock att köpa en ny sladd i söndag, är väl allt jag behöver göra.
Transkription:
Dårhuvuden! Fyrgashjärnor! Idioter, vedervärdiga robotar! Upproriska slabbar & sviskonslämhjärno! Åh era dårhuvuden!
Johan kommer alltid vara den bästa Dr Ivo Robotnik

gstone

Det här vara lågt för Disney Plus
Varken svenskt tal ELLER svensk text ⁉️
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 13 juli 2024 kl. 23:15:11Det här vara lågt för Disney Plus
Varken svenskt tal ELLER svensk text ⁉️
Eller något annat språk för den delen, Vad är det här för serie eller film?

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 13 juli 2024 kl. 23:16:23Eller något annat språk för den delen, Vad är det här för serie eller film?
En halloween special , den kom ifredags 

Fred

I många chattar och forum idag lägger man locket på när det gäller viktiga nyhetshändelser, det tycker jag inte om. Om Donald Trump blivit skjuten så tycker jag det bör adresseras.

BPS

Citat från: Fred skrivet 14 juli 2024 kl. 01:54:12I många chattar och forum idag lägger man locket på när det gäller viktiga nyhetshändelser, det tycker jag inte om. Om Donald Trump blivit skjuten så tycker jag det bör adresseras.
Det är väl inte att vi lägger locket på men det här är ju ett dubbningsforum. Så det är liksom inte relevant möjligtvis då på Off-Topic men ingen vill ju ha debatter som slutar i bråk och personangrepp.

Fred

Citat från: BPS skrivet 14 juli 2024 kl. 01:59:08Det är väl inte att vi lägger locket på men det här är ju ett dubbningsforum. Så det är liksom inte relevant möjligtvis då på Off-Topic men ingen vill ju ha debatter som slutar i bråk och personangrepp.
Jag syftade på andra forum än det här. Det här forumet är relativt frispråkigt.

gstone

Citat från: Fred skrivet 14 juli 2024 kl. 01:54:12I många chattar och forum idag lägger man locket på när det gäller viktiga nyhetshändelser, det tycker jag inte om. Om Donald Trump blivit skjuten så tycker jag det bör adresseras.
Tyvärr överlevde han  ::) 

Och detta öka hans röster 🗳� 😕

MOA

Helt sjukt att det är sant men känner ändå ingen större sympati för honom

MOA

MOA

Fred

Har gått upp åtta kilo på ett och ett halvt år och har panik över det just nu.

BPS

Citat från: Fred skrivet 21 juli 2024 kl. 00:45:57Har gått upp åtta kilo på ett och ett halvt år och har panik över det just nu.
Man ska inte fixera sig vid kilon det viktiga är att man hälsomässigt mår bra.

gstone

Varför ska det vara svårt att hitta en DVD av Children of Dune 😣😖😡❗️

Dom flesta hemsidorna begär för mycket i frakt för att leverera DVDn med mini serien till Sverige 😠