Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Det är trist att alla tecknade Disney kortfilmer inte har svenskt tal på Disney Plus 
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 26 augusti 2024 kl. 22:03:40Det är jobbigt när jag glömmer bort vad jag vill säga...
Händer ibland eller när man glömmer bort vad man skulle göra

gstone

Pappa låter mig inte köpa dataspel 

Finns en del spel på tradera jag vill köpa

Altantis Eldprovet, Djungelboken Groveu Party , Madagaskar 2 med flera 
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Skokaka

Det är också väldigt jobbigt att man först planerade något och var förberedd på att göra det... Bara för att sen upptäcka hur komplicerat det är och ge upp på direkten...

MOA

Citat från: gstone skrivet 26 augusti 2024 kl. 23:41:35Pappa låter mig inte köpa dataspel

Finns en del spel på tradera jag vill köpa

Altantis Eldprovet, Djungelboken Groveu Party , Madagaskar 2 med flera
Slöseri med pengar?

gstone

Citat från: MOA skrivet 27 augusti 2024 kl. 11:15:09Slöseri med pengar?
han säger att dom är för gamla för att funka
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

BPS

Citat från: gstone skrivet 27 augusti 2024 kl. 17:52:38han säger att dom är för gamla för att funka
Det beror ju på datorn och operativsystemet de spelas i det är ju inte direkt problemfritt att spela ett Windows 95 spel i Windows 11.

Oscar Isaksson

Jag vill ta och gnälla lite över att det är rätt så ensamt att forska, speciellt att sitta själv på diverse bibliotek och arkiv.

MOA

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 28 augusti 2024 kl. 13:51:10Jag vill ta och gnälla lite över att det är rätt så ensamt att forska, speciellt att sitta själv på diverse bibliotek och arkiv.
Forskare jobbar nog inte direkt tillsammans, andra forskare sitter säkert ensamma på andra bibliotek & arkiv. Omedveten om att delat intresse existerar

Fred

Citat från: MOA skrivet 28 augusti 2024 kl. 14:02:17Forskare jobbar nog inte direkt tillsammans, andra forskare sitter säkert ensamma på andra bibliotek & arkiv. Omedveten om att delat intresse existerar
Skrivs inte vetenskapliga rapporter i grupp ibland? Det borde rimligtvis vara så.

gstone

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 28 augusti 2024 kl. 13:51:10Jag vill ta och gnälla lite över att det är rätt så ensamt att forska, speciellt att sitta själv på diverse bibliotek och arkiv.
det är väl jätte bra att inte bli störd ???
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Oscar Isaksson

Citat från: gstone skrivet 29 augusti 2024 kl. 17:41:26det är väl jätte bra att inte bli störd ???
Efter så många år som jag har hållit på att forska, får man gärna störa mig. Jag älskar en god diskussion. Jag är av naturen en ganska social varelse, samtidigt som jag kan vara väldigt introvert. 

MOA

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 29 augusti 2024 kl. 21:21:41Efter så många år som jag har hållit på att forska, får man gärna störa mig. Jag älskar en god diskussion. Jag är av naturen en ganska social varelse, samtidigt som jag kan vara väldigt introvert.
Det är ändå bra, är nog också det när jag snackar med rätt människor

gstone

Jag får väl se Sirocco och vindarnas rike  utan t veta vilka rösterna är ! >:( >:(
[[George]]

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]

Oskar

Citat från: gstone skrivet 30 augusti 2024 kl. 16:22:14Jag får väl se Sirocco och vindarnas rike utan t veta vilka rösterna är ! >:( >:(
Daniel har fått mejlet från film leverantör men dom skriver att dubbstudio inte skickar Creditlistan till film leverantör. Daniel fått tag på Creditlistan till slut. Värsta fall var iyuno som dubbar då är kört.