Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

jag kan inte se transfomers jordens gnista någonstans,

det står att netflix har den men man inte se den på Netflix

jag inte nicktoobs
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oskar

Citat från: gstone skrivet 29 december 2025 kl. 17:06:11jag kan inte se transfomers jordens gnista någonstans,

det står att netflix har den men man inte se den på Netflix

jag inte nicktoobs
tyvärr har visningen rättigheter på Netflix har gått ut. man kan inte veta om det kommer tillbaka eller inte.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 29 december 2025 kl. 19:16:36tyvärr har visningen rättigheter på Netflix har gått ut. man kan inte veta om det kommer tillbaka eller inte.
den fanns aldrig på Netflix i sverige till att börja med

trots mad moviezine skrev ;)

Will Siv

- what.

Will Siv

Finns nog för mycket att säga om USA det här året, men här är en bra summering.

- what.

Skokaka

Jag hatar vintern! Ingen tycker om det! >:(

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 31 december 2025 kl. 23:01:38Jag hatar vintern! Ingen tycker om det! >:(
Jag hatar inga årstider alls, tycker alla fyra har sina för och nackdelar, så det är svårt att entydigt säga vilket som är bäst.  :)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 31 december 2025 kl. 23:01:38Jag hatar vintern! Ingen tycker om det! >:(
Vintern är min favoritårstid, höstern gillar jag inte

Skokaka

Det är egentligen influensan som jag hatar, och det är hemskt att jag hade den ända sedan Julen. Så ingen bra Jul så mycket... (Och att personalen på jobbet ska vara så snål och inte låta mig jobba bara för att jag är sjuk även när det börjar bli bättre. Jag kommer säkert inte att bli friskare så snart som möjligt alls...)

gstone

en del av min tand föll av igår

jag har bokat tid att ordna det nästa vecka

gstone

Citat från: gstone skrivet  1 januari 2026 kl. 00:57:42en del av min tand föll av igår

jag har bokat tid att ordna det nästa vecka
Det är en Protes !
Halva den tanden är en Protes

jag blev överkörd när jag gick på förskolan och förlorad halva riktiga tanden

gstone

I dom nya Asterix filmerna har Miriculix, majesticx och Senilix andra röster.

Stephan Karlsén är inte Majestix :(

gstone

Ewa Fröling spelar inte Bonemine i dok nyare Asterix filmerna ! >:( :-\ :'(

MOA

Citat från: gstone skrivet  3 januari 2026 kl. 20:46:52Ewa Fröling spelar inte Bonemine i dok nyare Asterix filmerna ! >:( :-\ :'(
Finns säkert en anledning till det, hon är inte så känd för att vara VA

gstone

Citat från: MOA skrivet  3 januari 2026 kl. 21:06:21Finns säkert en anledning till det, hon är inte så känd för att vara VA
Alltid är det någon jävla hacke 

kan jag inte få dom röstskådespelare jag vill :'( :'(