Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Jag spillde läsk på min mobil, mitt tangentbord och mitt credit kort( och ett present kort jag fick i  julklapp) på samma gång 🤬😤😤❗️
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Monsieur Hulot

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 01:39:44kan jag inte få dom röstskådespelare jag vill :'( :'(
Alltid finns det väl någon du tycker om som fått en roll du vill att personen ska spela? ;) Finns det inga Disney-filmer till exempel?

Oskar

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 01:39:44Alltid är det någon jävla hacke

kan jag inte få dom röstskådespelare jag vill :'( :'(
vi kan inte påverka röster i dubbning eftersom det är inte Studio som bestämmer utan filmbolaget som bestämmer som dom stora filmbolaget som Disney och Warner Bros och Paramount Pictures och andra bolag i världen. i Asterix film bestämmer franska bolag som vi kan inte påverka röster godkända röster. det är svårt att säga emot stora filmbolag om casting av svenska röster till exempel en skådespelare är godkänd i den rollen till exempel scar röster som Monica Forsberg fick övertala Disney flera gånger till Disney går med på Rikard Wolff får spela scar.

Lilla My

MOA

gstone

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 17:54:55Alltid finns det väl någon du tycker om som fått en roll du vill att personen ska spela? ;) Finns det inga Disney-filmer till exempel?
ewa kom inte tillbaka för monsters på joobet heler

menar att jag inte fått höra ewa på länge :'(

gstone

Citat från: Monsieur Hulot skrivet Igår kl. 17:54:55Alltid finns det väl någon du tycker om som fått en roll du vill att personen ska spela? ;) Finns det inga Disney-filmer till exempel?
det är trist när man ersätter bra röster,

björn gedda ör inte nmajestix längre

gstone

90 % av tiderna är faktiskt dom svensks rösterna bra, klagade mest på asterif dubbningr dett fal

gstone

gstone

Jag gnäller för mycket :-[ :-\

Lillefot

Citat från: Lilla My skrivet Igår kl. 21:28:24Jag hatar AI.
Börjar mer och mer hålla med dig om det, särskilt nu med tanke på hur alla dessa AI-datacenter som ska byggas har fått priser på datorkomponenter (framförallt RAM-minne) att skjuta i höjden.

Gee thanks, i den här takten lär man snart behöva tillhöra överklassen för att ha råd att bygga eller köpa en dator. :(
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Oskar

Citat från: gstone skrivet Igår kl. 21:59:35det är trist när man ersätter bra röster,

björn gedda ör inte nmajestix längre
han har säkert gått till pension eftersom han är i pensionsåldern.