Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Adam Larsson och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet Igår kl. 22:26:08*Suck* Jag hatar 2026 redan!
Älskar det året redan :D

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet Igår kl. 22:59:14Vad är det för fel med det?

Själv kommer jag fylla 30 så det blir ett jubileum, men oavsett är jag ändå 8 år i sinnet och sen är jag i mina bästa år.

Sen såg jag Minioner och Monster idag, enligt mig den bästa som Illumination gjort, plus så kom Operation Bäver på bio i våren, och jag tyckte verkligen om den filmen.

(jag medger dock att Toy Story 5 var lite av en besvikelse, den var överlag bra, och jag älskar att Jessie har en stor roll samt Bonnies vänskap med Blaze, plus att jag också beundrar scenen med skogsdjur, den riktiga hästen är cool, handlingen utforskar med Jessies förra ägare Emelie, osv. men det som gjorde mig besviken är att de flesta nytillkomna karaktärer i 5an är icke-minnesvärda, att den nya huvudkaraktären med toaletthumornmär så himla awkward samt att varken den klassiska sången "Jag är din bäste vän" eller Buzz Lightyears klassiska replik "Mot oändligheten och vidare" var med i filmen, så även om filmen var bra och hade underhållningsvärde så känner jag att magin är borta, därför känner jag mig även lite orolig för Superhjältarna 3, speciellt efter Allan Svenssons bortgång, oroar mig även litegrann för den kommande tredje Monsters Inc filmen även om jag känner att Monsters University också var lite an en besvikelse, dock tycker jag att Monster På Jobbet är bättre än den)
Tänkte svara på ett annat sätt, men... Det är av personliga skäl.