Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Lilla My

Citat från: Historielektions Soveren skrivet 18 januari 2023 kl. 19:10:51Jag vill gnälla på att vi människor under alla år underskattat blindtarmen och sagt att den har varit onödig och att den inte har något syfte för det har den tydligen... Det är inte schysst att kalla någon värdelös när den faktiskt gör något...
Vad har den för funktion då? Förutom att vara ivägen och nästan ha ihjäl människor genom att få inflammationer  ;D

Steffan Rudvall

Citat från: Lilla My skrivet 19 januari 2023 kl. 00:19:22Vad har den för funktion då? Förutom att vara ivägen och nästan ha ihjäl människor genom att få inflammationer  ;D
Den reglerar våra tarmbakterier...

Lilla My

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 januari 2023 kl. 00:21:49Den reglerar våra tarmbakterier...
Men det finns ju uppenbart andra delar av tarmarna som gör ett lika gott jobb, eftersom de som tagit bort blindtarmen inte lider särskilt mycket att ta bort den.

gstone

Jag vill gnälla på mig själv.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Mathilda Gustafsson

Jag vill gnälla på att vi aldrig fick höra Susanne Barklund säga INTE MIN DOTTER DIN SLYNA!

Lilla My

Vill gnälla på min mensvärk... Blir frustrerad.

MOA

Citat från: Lilla My skrivet 23 januari 2023 kl. 20:01:03Vill gnälla på min mensvärk... Blir frustrerad.
De blir man av mensverk,jag tror att den kommer snart

gstone

Jag hatar Jenny McCarthy !! >:(

Jag hatar henne  så mycket.

gstone

Jag gillar inte Rob Schneider !
Han är inte rolig och en hemsk person ;D

gstone

Jag vill gnälla på Amerika !

Det så jävla lätt att få vapen där !

Det är så galet !

Dom borde ha strängar vapen lagar.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 31 januari 2023 kl. 13:42:47Jag vill gnälla på Amerika !

Det så jävla lätt att få vapen där !

Det är så galet !

Dom borde ha strängar vapen lagar.
Ja, där är vi nog alla överens. Utom möjligtvis majoriteten av amerikaner...

På tal om det har du väl sett Michael Moores välgjorda dokumentär Bowling for Columbine? Den är sevärd och tänkvärd än idag, trots att det gått ett tag; och trots att han i vanlig ordning är partisk (fast det är väl å andra sidan alla dokumentärfilmare, även om alla inte visar det riktigt lika tydligt).

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 31 januari 2023 kl. 13:48:43Ja, där är vi nog alla överens. Utom möjligtvis majoriteten av amerikaner...

På tal om det har du väl sett Michael Moores välgjorda dokumentär Bowling for Columbine? Den är sevärd och tänkvärd än idag, trots att det gått ett tag; och trots att han i vanlig ordning är partisk (fast det är väl å andra sidan alla dokumentärfilmare, även om alla inte visar det riktigt lika tydligt).
Jag ser mest dokumentärer om skådspelare.

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 31 januari 2023 kl. 13:53:17Jag ser mest dokumentärer om skådspelare.
Men Bowling for Columbine borde du verkligen se, och som tar upp just det här ämnet. :)

gstone

Varför finns "Nation of Islam" dom är ju för fan väre än nazister.

Borde dom få finnas ?

I fall ni inte vet är det muslimsk extremist grupp som vill döda alla som är vita :-\ :-\ :-\ :-\https://sv.wikipedia.org/wiki/Nation_of_Islam

Oskar

Citat från: gstone skrivet 31 januari 2023 kl. 17:02:50Varför finns "Nation of Islam" dom är ju för fan väre än nazister.

Borde dom få finnas ?

I fall ni inte vet är det muslimsk extremist grupp som vill döda alla som är vita :-\ :-\ :-\ :-\https://sv.wikipedia.org/wiki/Nation_of_Islam
Dom kommer slog till i Sverige eftersom Rasmus Paludan gjort koranbränder i Sverige och Danmark. Det ska säpo var beredd på.