Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Någon sa att socialarbetare är rasister på twitter.

Att dom tar barm från färgade folk. :'(
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 18 april 2023 kl. 21:40:44Någon sa att socialarbetare är rasister på twitter.

Att dom tar barm från färgade folk. :'(
Vilket ju dock är bevisat att det bara är falska rykten som figurerar och en seglivad myt.

Men det gör förstås inte saken bättre för Socialtjänsten, så länge det finns folk som tror på det, då de får oförtjänt dåligt rykte...

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 18 april 2023 kl. 22:01:24Vilket ju dock är bevisat att det bara är falska rykten som figurerar och en seglivad myt.

Men det gör förstås inte saken bättre för Socialtjänsten, så länge det finns folk som tror på det, då de får oförtjänt dåligt rykte...
En av min föräldrar är socialarbetare så jag blir extra upprörd av att höra detta ! :-\

MOA

Måste bara säga att när min kompis skulle skriva om Hasse gör rösten till Simon Belmont ändrade telefon till texten. Fattade ingenting först.Autokorrekt e irriterande!!!!

gstone

Folk i sverige är så otrervliga vad det gäller dubbnig :'(

Det är respektlöst :-\ :(

(Såg något på instagram)

Mathilda Gustafsson

Jag vill gnälla lite på Göteborg! Varför är de tvungna att bygga Karlatornet?! Turning Torso ska ju vara högst!

gstone

Folk har börjat sprida den galna iden om att Lilo & Stitch är en film om ras.

Det är helt befängt >:(

gstone

Dom kommer erästta Miley Cyrus  med Tara Strong i Guardians of the Galaxy Vol. 3   >:(

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  2 maj 2023 kl. 22:23:38Dom kommer erästta Miley Cyrus  med Tara Strong i Guardians of the Galaxy Vol. 3  >:(
Kontext: Mileh Cyrus gjorde en kort röstcameo som karaktären Mainframe i eftertexterna till Guardians of the Galaxy Vol. 2. I den tredje filmen, som har sverigepremiär idag, har Tara Strong tagit över rollen. 

Tvåan släpptes för sex år sen och Mileys röst låter väldigt annorlunda nu mot vad den gjorde då.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

gstone

Jag är så arg på den här dumma manusförfattare strejken >:( >:(

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet  6 maj 2023 kl. 12:32:31Jag är så arg på den här dumma manusförfattare strejken >:( >:(
Vad skulle du tycka om du arbetade hårt med en serie i samma kvalitet som en gjord för TV men fick mindre betalat bara för att den är gjord för streaming?

Will Siv

Citat från: gstone skrivet  2 maj 2023 kl. 15:53:10Folk har börjat sprida den galna iden om att Lilo & Stitch är en film om ras.

Det är helt befängt >:(
Det var faktiskt en bortklippt "subplot" där några turister var taskiga mot Lilo.
- what.

Oskar

Citat från: gstone skrivet  6 maj 2023 kl. 12:32:31Jag är så arg på den här dumma manusförfattare strejken >:( >:(
Jag tycker att stora filmbolaget och tvbolaget ska betala ut mer lön till manusförfattare. Du vet att stora filmbolaget och tvbolaget är snåla. Och får in mycket intäkter från filmen och tv serier.

MOA

Nu måste Kicko Kristmansson betala 7000 kronor för ett nytt abonnemang av LycaMobile.Om herren int gör de kommer han få pannkaka på posten i en vecka.Se till att betala innan utgångsdatum 28 Maj innan TV_n exploderar. Bestäm dig nu Kristmansson!

gstone

Det är vädligt dumt och löligt att säga att Ariel inte kan vara svart.