Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Hoppas Sydsvenskan går i konkurs.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 27 maj 2023 kl. 18:39:45Hoppas Sydsvenskan går i konkurs.
Alla har sina egna åsikter, just den recensenten gillade inte filmen men han har ju inte förbjudit dig att inte gilla den.

gstone

Tänk om jag kunde tvinga mer folk att se Den lilla sjöjungfrun ( 2023) :(

KurageDHH

Citat från: gstone skrivet 27 maj 2023 kl. 19:02:33Tänk om jag kunde tvinga mer folk att se Den lilla sjöjungfrun ( 2023) :(
Det kan du inte. Ingen kan tvinga nån att se/eller gilla den filmen.

gstone

Jag har fortfrande inte fått hem Dora and the Lost City från Discshoop !! >:(

Daniel Hofverberg

Citat från: gstone skrivet 27 maj 2023 kl. 19:02:33Tänk om jag kunde tvinga mer folk att se Den lilla sjöjungfrun ( 2023) :(
Det bör nog ses som ett etablerat faktum att det generellt sett inte är bra med tvång, oavsett vad saken gäller...

Citat från: gstone skrivet 27 maj 2023 kl. 22:36:31Jag har fortfrande inte fått hem Dora and the Lost City från Discshoop !! >:(
Med tanke på att de lagts ner, lär du ju inte få det heller. Har du betalat med kort rekommenderar jag att du reklamerar korttransaktionen till banken, så kan du förhoppningsvis få tillbaka pengarna den vägen.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 maj 2023 kl. 23:05:58Det bör nog ses som ett etablerat faktum att det generellt sett inte är bra med tvång, oavsett vad saken gäller...
Jag ber om ursäket.

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 27 maj 2023 kl. 23:05:58Med tanke på att de lagts ner, lär du ju inte få det heller. Har du betalat med kort rekommenderar jag att du reklamerar korttransaktionen till banken, så kan du förhoppningsvis få tillbaka pengarna den vägen.
Jag köpte National Treasure  samtidigt :(

Båda in gick i en REA.

gstone

Ibland är det svårt att hitta trådar på den här hemsidan !

gstone

Alla är emot den finska versionen av Anden i Aladdin >:( >:(

gstone

Det är ju väldigt oroväckande att är en BLM sticker i Spider-ManAcross the Spider-Verse  :-\

Steffan Rudvall

Citat från: gstone skrivet 31 maj 2023 kl. 17:44:29Det är ju väldigt oroväckande att är en BLM sticker i Spider-Man: Across the Spider-Verse  :-\
Varför det? Tycker du kanske inte att black lives matter? 

Fred

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2023 kl. 17:52:51Varför det? Tycker du kanske inte att black lives matter?
De fokuserar på fel saker. En ytterst liten del av alla mörkhyade som dödas blir det av poliser. Dessutom ska man inte sätta grupp mot grupp. 

Steffan Rudvall

Citat från: Fred skrivet 31 maj 2023 kl. 18:02:18De fokuserar på fel saker. En ytterst liten del av alla mörkhyade som dödas blir det av poliser. Dessutom ska man inte sätta grupp mot grupp.
Sätta grupp mot grupp är ju dock inte det man gör om man försöker försvara sina rättigheter och förbättra sina villkor.

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 31 maj 2023 kl. 17:52:51Varför det? Tycker du kanske inte att black lives matter?
Jag vill inte radikalisera potentiellt lättpåverkade publik.