Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fred

Citat från: MOA skrivet 28 augusti 2024 kl. 14:02:17Forskare jobbar nog inte direkt tillsammans, andra forskare sitter säkert ensamma på andra bibliotek & arkiv. Omedveten om att delat intresse existerar
Skrivs inte vetenskapliga rapporter i grupp ibland? Det borde rimligtvis vara så.

gstone

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 28 augusti 2024 kl. 13:51:10Jag vill ta och gnälla lite över att det är rätt så ensamt att forska, speciellt att sitta själv på diverse bibliotek och arkiv.
det är väl jätte bra att inte bli störd ???
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Oscar Isaksson

Citat från: gstone skrivet 29 augusti 2024 kl. 17:41:26det är väl jätte bra att inte bli störd ???
Efter så många år som jag har hållit på att forska, får man gärna störa mig. Jag älskar en god diskussion. Jag är av naturen en ganska social varelse, samtidigt som jag kan vara väldigt introvert. 

MOA

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 29 augusti 2024 kl. 21:21:41Efter så många år som jag har hållit på att forska, får man gärna störa mig. Jag älskar en god diskussion. Jag är av naturen en ganska social varelse, samtidigt som jag kan vara väldigt introvert.
Det är ändå bra, är nog också det när jag snackar med rätt människor

gstone

Jag får väl se Sirocco och vindarnas rike  utan t veta vilka rösterna är ! >:( >:(

Oskar

Citat från: gstone skrivet 30 augusti 2024 kl. 16:22:14Jag får väl se Sirocco och vindarnas rike utan t veta vilka rösterna är ! >:( >:(
Daniel har fått mejlet från film leverantör men dom skriver att dubbstudio inte skickar Creditlistan till film leverantör. Daniel fått tag på Creditlistan till slut. Värsta fall var iyuno som dubbar då är kört.

gstone

Citat från: Oskar skrivet 30 augusti 2024 kl. 16:59:05Daniel har fått mejlet från film leverantör men dom skriver att dubbstudio inte skickar Creditlistan till film leverantör. Daniel fått tag på Creditlistan till slut. Värsta fall var iyuno som dubbar då är kört.
😡😡😡😡😡😡

ge mig credits !

Oskar

Citat från: gstone skrivet 30 augusti 2024 kl. 17:21:00😡😡😡😡😡😡

ge mig credits !
Daniel håller på med det. Jag har inte Creditlistan. Du får lugn ner dig Daniel kan inte hålla på letar Creditlistan hela tiden han har annat att göra.

Fred

Kommer inte skaffa TikTok förrän deras ägare säger upp allt samarbete med Kinas kommunistiska parti

MOA

Citat från: gstone skrivet 30 augusti 2024 kl. 17:21:00😡😡😡😡😡😡

ge mig credits !
Lugna ner dig! Bli inte upprörd över saknade creditslistor
Citat från: Fred skrivet 30 augusti 2024 kl. 18:26:06Kommer inte skaffa TikTok förrän deras ägare säger upp allt samarbete med Kinas kommunistiska parti
Skaffa aldrig TikTok, finns så mycket hjärndött skit på den appen, bara en video är rolig

gstone

Citat från: Oskar skrivet 30 augusti 2024 kl. 17:35:01Daniel håller på med det. Jag har inte Creditlistan. Du får lugn ner dig Daniel kan inte hålla på letar Creditlistan hela tiden han har annat att göra.
Jag har fått nog jag kommer inte se Sirocco och vindarnas rike😡❗️

gstone

MOA

Citat från: gstone skrivet  1 september 2024 kl. 20:49:36MOA är dum
Ha ha! Bara för att du inte får se några creditslistor? Var inte dum nu

gstone

Citat från: MOA skrivet  1 september 2024 kl. 20:55:57Ha ha! Bara för att du inte får se några creditslistor? Var inte dum nu
Nej inte därför ;)

Erika

Citat från: gstone skrivet 30 augusti 2024 kl. 19:10:59Jag har fått nog jag kommer inte se Sirocco och vindarnas rike😡❗️
Du missar en bra och sevärd film, snälla se den! :)