Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  9 december 2024 kl. 11:16:22Hatar ni mig? :-\
Nejdå, jag tycker du verkar vara en allmänt trevlig person, bara att du ibland är lite överdrivet hård ibland, isåfall vet jag hur det känns, jag är nämligen autistisk precis som du och kan ibland ta i lite väl mycket eller ha starka åsikter.

Lillefot

Citat från: MOA skrivet  9 december 2024 kl. 11:16:22Hatar ni mig? :-\
Absolut inte. Ibland kan jag tycka att du är väldigt hård i dina åsikter eller att du tar upp sådant som inte nödvändigtvis passar en tråd, men det gör dig inte till en horribel person.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Disneyfantasten

MOA

Citat från: gstone skrivet  9 december 2024 kl. 12:58:04eurotroll har blivit dumma
Är dom svåra att kontakta eller svarar dom inte på dina frågor? Tänker inte kontakta dom vilken stund som helst

gstone

gstone

Oskar

Citat från: gstone skrivet  9 december 2024 kl. 13:58:01Därför
det blir också svårt för Daniel också får Creditlistan från eurotroll om man inte hittar rätt person. annars blir som iyuno som inte lämnar ut någon uppgift om Creditlistan.

MB

Oskar

Citat från: Oskar skrivet  9 december 2024 kl. 14:16:09det blir också svårt för Daniel också får Creditlistan från eurotroll om man inte hittar rätt person. annars blir som iyuno som inte lämnar ut någon uppgift om Creditlistan.
det har blivit annorlunda sedan Lasse slutet och blev uppköpta av dubb Bros från Frankrike på eurotroll.

Lillefot

Citat från: gstone skrivet  9 december 2024 kl. 13:58:01Därför
Har du möjlighet att ta en bild på hela meddelandet? Det blir svårt att avgöra hur långt det sträcker sig.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

Citat från: MB skrivet  9 december 2024 kl. 14:22:54Klaga på filmbolagen, Eurotroll följer bara kontrakten.
människor har fri vilja

gstone

Citat från: Lillefot skrivet  9 december 2024 kl. 15:18:09Har du möjlighet att ta en bild på hela meddelandet? Det blir svårt att avgöra hur långt det sträcker sig.
hur menar du ?

gstone

Citat från: Lillefot skrivet  9 december 2024 kl. 15:18:09Har du möjlighet att ta en bild på hela meddelandet? Det blir svårt att avgöra hur långt det sträcker sig.
jag avslutade chatten så då går det väl inte ? ???