Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Simon Axelsson

Citat från: gstone skrivet  6 juli 2020 kl. 18:13:39
Fast Tent sköts ju också upp.

Jag sa aldrig att nästa film jag skulle se på bio var Trubbel  ;)

Jag sa bara att jag måste vänta längre  :'( :'( :-\ :-\

Som det serr ut nu kommer inga filmer jag vil se på bio denna månade !! :'( :'( :'( :'(

1. Till den 12 augusti, ja. Ett bra tag innan den där Trubbel släpps.

2. Nja, du skrev "nu måste jag vänta ännu längre på att gå på nästa bio" vilket jag tolkade som att nästa film du planerar att se på bio är just Trubbel.

3. På fredag är det väl exakt 3 veckor kvar tills augusti och innan dess släpps bland annat The King of Staten Island (som jag är riktigt sugen på att se). Sen börjar det ju, så det ser ut i dagsläget, släppas filmer regelbundet från och med augusti.
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Lilla My

Jag vill allmän-gnälla lite över samhället och tystnadskultur och familjehemligheter och sexuella trakasserier... Tack för mig.

gstone

Gud har övergett oss  :'(

Men åtminstone hart vi fortfarande Musse :D

Disneyfantasten

Fördömda Corona som ställer till mina planer och bara vill göra livet surt för mig, dels att de ställer in mina djurparks-besöks-planer och dels att de ställer in mina kommande biobesök, jag hoppas verkligen att Själen, Raya och Den Sista Draken, Luca och Encanto lanseras på svenska biografer för jag vägrar att streama filmer och serier och jag har 500 kr på mitt biokort som jag hade till i mars och som jag ännu inte har använt ännu, om filmerna inte spikas snart vet jag inte vad jag gör, vilka filmer ska jag då se på bio, för just nu verkar det som att det nästan bara är vuxenfilmer som går på bio och jag hatar vuxenfilmer!

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:02:37
Fördömda Corona som ställer till mina planer och bara vill göra livet surt för mig, dels att de ställer in mina djurparks-besöks-planer och dels att de ställer in mina kommande biobesök, jag hoppas verkligen att Själen, Raya och Den Sista Draken, Luca och Encanto lanseras på svenska biografer för jag vägrar att streama filmer och serier och jag har 500 kr på mitt biokort som jag hade till i mars och som jag ännu inte har använt ännu, om filmerna inte spikas snart vet jag inte vad jag gör, vilka filmer ska jag då se på bio, för just nu verkar det som att det nästan bara är vuxenfilmer som går på bio och jag hatar vuxenfilmer!
Trubbel kommer i September ;D

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:02:37
För just nu verkar det som att det nästan bara är vuxenfilmer som går på bio och jag hatar vuxenfilmer!
Du är ju vuxen

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:15:28
Du är ju vuxen

Fast jag gillar inte att vara vuxen, att vara vuxen är så tråkigt, förstår inte syftet med det egentligen, förstår inte syftet med att åldras överhuvudtaget, eller att dö! Kan du vara så snäll och sluta påminna mig om att jag är vuxen, att vara med om vuxnandet och åldrandet är pinsamt nog, så att andra påminner mig om det gör knappast saken bättre! (ta inte illa upp)

Fick jag bestämma så skulle jag vara en 8-åring hela livet och leva för alltid! (om det nu gick, synd att världen är så orättvis)

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:23:37
Fast jag gillar inte att vara vuxen, att vara vuxen är så tråkigt, förstår inte syftet med det egentligen, förstår inte syftet med att åldras överhuvudtaget, eller att dö! Kan du vara så snäll och sluta påminna mig om att jag är vuxen, att vara med om vuxnandet och åldrandet är pinsamt nog, så att andra påminner mig om det gör knappast saken bättre! (ta inte illa upp)

Fick jag bestämma så skulle jag vara en 8-åring hela livet och leva för alltid! (om det nu gick, synd att världen är så orättvis)
Okej du är 8 det kan jag acceptera :)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:23:37Fick jag bestämma så skulle jag vara en 8-åring hela livet och leva för alltid! (om det nu gick, synd att världen är så orättvis)
Så känner jag också ibland blir lite avundsjuk på mina barn

Adam Larsson

Pippi har gjort mitt liv till en lögn hon fick mig att tro att hästar äter gröt och Ronja Rövardotter lurade mig att man kan hoppa nedför helvetesgap när jag prövade bröt jag min vänstra arm och mitt högra ben hon har också gjort mitt liv till en lögn och båda dessa är skapade av samma onda kvinna :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( jag ska stämma den onda kvinnan Astrid Lindgren, Inger Nilsson och Hanna Zetterberg för att de har lurat mig i alla dessa år :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:59:12
Pippi har gjort mitt liv till en lögn hon fick mig att tro att hästar äter gröt och Ronja Rövardotter lurade mig att man kan hoppa nedför helvetesgap när jag prövade bröt jag min vänstra arm och mitt högra ben hon har också gjort mitt liv till en lögn och båda dessa är skapade av samma onda kvinna :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( jag ska stämma den onda kvinnan Astrid Lindgren, Inger Nilsson och Hanna Zetterberg för att de har lurat mig i alla dessa år :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Varför skickade du det här i ett pm till mig? Jag tänkte först lägga upp det i den här tråden eftersom att det är gnäll men sen tänkte jag att du kanske inte vill att jag skulle göra det så jag tog bort inlägget

Disneyfantasten

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:26:53
Okej du är 8 det kan jag acceptera :)

Egentligen är jag 24 år, men har ändå barnasinnet kvar!  ;)

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet  7 augusti 2020 kl. 17:23:37

Som Peter Pan

Disneyfantasten

Citat från: Erika skrivet  8 augusti 2020 kl. 09:59:27
Okej, då vet jag. :)

Men innan jag lägger fram mina förslag så ska jag bryta loss lite inlägg. Tråden har nämligen gått ifrån ämnet...

Det håller jag helt och hållet med om!

Så jag återgår genom att återigen säga att det där fördömda Corona inte bara har ställt till det för mina planerade biobesök, utan även för mina planeringar av besök i "nya" djurparker som jag inte besökt än, många av dem som jag planerar ligger utanför Sverige (till exempel Danmark, Tyskland, osv.), detta är så upprörande...