Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Gnälltråden

Startat av Erika, 28 april 2020 kl. 14:21:29

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Lilla My skrivet 10 augusti 2020 kl. 18:20:10
Vafan händer ens i den här tråden... Får jag gnälla på alla er? Får jag framför allt gnälla på gstone..?

VA  >:( ??? ??? ??? ???
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Lilla My

gstone

[quothttps://www.dubbningshemsidan.se/forum/Themes/default/images/bbc/italicize.gife author=Soscla link=topic=11728.msg73230#msg73230 date=1597076640]
Jag står bakom dig och gnäller ikapp. Herregud!
[/quote]

SLUTA VAR MOT MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

gstone

Citat från: Soscla skrivet 10 augusti 2020 kl. 18:24:00
Jag står bakom dig och gnäller ikapp. Herregud!

SLUTA VAR MOT MIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(  >:( >:(

gstone

gstone

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 augusti 2020 kl. 18:47:02
Som jag sa innan så skulle jag aldrig slå en elev och förresten är det inte eleverna som är huliganer

Du är en god grönska !!

Mathilda Gustafsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 augusti 2020 kl. 18:47:02
Som jag sa innan så skulle jag aldrig slå en elev och förresten är det inte eleverna som är huliganer
Vem är huliganerna?

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 10 augusti 2020 kl. 18:49:45
Vem är huliganerna?
Musiksalen på skolan där jag jobbar ligger i en egen byggnad ungefär 150 m från skolan och nästan varje morgon när jag kom ditt så var någonting vandaliserat

Steffan Rudvall

Här kommer lite vanligt gnäll

Det är för varmt
Det är för kallt
Det är för vått
Det är för torrt

Simon Axelsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 augusti 2020 kl. 19:23:53

Det är för varmt
Det är för kallt
Det är för vått
Det är för torrt

Fortsätt så! Snart har du en refräng!
"You got any cats?" - Alf in regards to what he eats

Adam Larsson

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 augusti 2020 kl. 19:23:53

Det är för varmt
Det är för kallt
Det är för vått
Det är för torrt
När säger folk det är för vått?

Steffan Rudvall

Citat från: Adam Larsson skrivet 10 augusti 2020 kl. 19:29:53
När säger folk det är för vått?
När det var översvämning i Malmö för några år sedan då sa jag det är för vått

Erika

Jösses, det är vid sådana här tillfällen man undrar
"Vad gör jag nu?"...  :-\

Alltså, jag vet inte om det ens går att bryta loss inlägg och ändå få det hela att fungera som egen tråd...  :D Så därför får inläggen vara kvar tills vidare...

Men försök hädanefter hålla er till ämnet... ;)

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 10 augusti 2020 kl. 19:00:01
Du borde slå huliganerna och visa vem det är som bestämmer!!!!!
Inte direkt huliganer men 2 elever har skrikit könsord åt lärare & en elev spela hög musik på datorn och dansa på bänken

E

Jag vill gnälla lite om inslaget i Nyhetsmorgon när entrepenören Siduri Poli gästade studion för att prata om sin nya självbiografi Hur du lyckas i en vit värld. Malou von Sivers ledde programmet då och hon pratar inte ens om Siduris bok utan hon pratar bara om den där händelsen i Botkyrka när en 12-årig flicka blev skjuten bara för att Siduri råkade komma där ifrån >:(, INGET av det som Malou sa hade ingenting med Siduris bok att göra. Dessutom avbryter Malou henne hela tiden >:( Inte ens rubriken i programmet hade nåt med boken att göra

Siduri skrev på Instagram att hon blev väldigt ledsen och arg över detta och många har hört av sig till TV4 (jag också) men dom säger bara att dom tar vidare synpunkterna. Det är INTE första gången Malou håller på såhär, hon borde gå i pension snart. Hennes journalistik känns bara gammaldags

Ni kan se inslaget på TV4 play eller läsa på Siduris Instagram om detta om ni vill

https://www.expressen.se/noje/forfattarens-ilska-mot-malou-von-sivers-paff/