Forumnyheter:

Gmail har under ett par månaders tid blockerat Dubbningshemsidans e-postmeddelanden, men det ska nu vara löst. Om du missat viktiga e-postmeddelanden under denna tid, kontakta webbmastern på så löser vi allt.

Huvudmeny

Timon & Pumbaa (TV-serien)

Startat av gstone, 18 maj 2020 kl. 12:21:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

Vilka avsnitt ha Timon & Pumba hart inte dubbas före dom kom på Disney Plus ?

Är det hela säsong tre som aldrig sändes i Sverige ?

Om är det så har alla avsnitt med Shenzi , Banzai och Flin  dubbats ! :D

För åminstonde Shenzi medmerkar inte i säsong tre.
[[George]]
I care about many things-

[[Dot]]
Things-not people.

[[George]]
People, too. I cannot divide my feelings up as neatly as you,
and I am not hiding behind my canvas-I am living in it.

Disneyfantasten

#1
Vilka spelar Alexander Lundberg, Andreas Eriksson, Ann-Sofie Nilsson, Anton Olofsson Raeder, Bertil Engh, Bittan Norman, Christian Jernbro, Daniel Bergfalk, Gunilla Eriksson, Gunnar Uddén, Ingemar Carlehed, Jan Modin, Jeanette Holmgren, Johan Svensson, Johan Wahlström, Johan Wilhelmsson, Krister Roséen, Klara Olander Bergström, Lars-Gunnar Aronsson, Linnéa Berglund, Louise Raeder, Marie Kühler-Flack, Monica Forsberg, Niclas Wahlgren, Nina Bäckman, Ola Norman, Olli Markenros, Sofia Caiman, Sofie Lindberg, Stefan Berglund och Åsa Jonsson-Bergfalk i denna TV-serie?

clara liljeberg

johan whalström är galne jyckson som inte gillar bananer.andreas nilsson är en av gamarna.

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet  2 april 2021 kl. 15:53:58
andreas nilsson är en av gamarna.

OBS! Skrev visst fel i hastigheten, menade Andreas Eriksson...

Disneyfantasten

Citat från: clara liljeberg skrivet  2 april 2021 kl. 15:53:58
johan whalström är galne jyckson som inte gillar bananer.

Vem är det? I vilket avsnitt är han med? Hur ser han ut? Vad heter han på engelska?

clara liljeberg

i vilda västern.läste du inte det i disneyania.

clara liljeberg

hej då trots att du inte sett på alla avsnittena i serien.

moviefan


Elios

Undrar om denna utspelar sig efter Lejonkungen??^^

Steffan Rudvall


Disneyfantasten

Geparderna Cheetato & Cheetata, har inte koll på vem som är vem av dem då de ser väldigt lika ut, men en av dem spelas iallafall definitivt av Roger Storm, sen är jag osäker på den andra, det låter som Anders Öjebo men jag är långt ifrån säker... (de flesta avsnitten där de medverkar var längesedan jag såg men här syftar jag på avsnittet där de konkurrerar med hyenorna Shenzi, Banzai & Flin som sändes på SVT ganska nyligen)

Disneyfantasten

I det senaste avsnittet så visas avsnittet med cirkus-apan som här spelas av ingen mindre än Alexander Lundberg, apan heter Simon!  :)

Hans pappa spelas av Roger Storm, som även spelar en av två clowner!

Den andra clownen bör alltså genom uteslutningsmetoden från creditlistan spelas av Daniel Bergfalk...

Elios


moviefan


Elios

Hade ingen aning om att Sofia Caiman var med.  ;D ;D