Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Röstskådespelar-Snack (Youtube)

Startat av Christian Hedlund, 19 maj 2020 kl. 21:09:50

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Här är en riktig bild på Daniel

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 juli 2020 kl. 21:47:07
Här är en riktig bild på Daniel

Tack ska du ha! Jag redigerar nästa vecka på jobbet!  :D

Disneyfantasten

Citat från: Christian Hedlund skrivet 10 juli 2020 kl. 21:33:08
Überfint!

Det saknas en del personliga favoriter (Virgil i Thunderbirds, SickZoo i Träd Fu Tom och Benny från Lego-filmen för att nämna några), men det gör ju inget. Fint!

Linn borde ju dock ha SHE-RA vid sig och ... om sista bilden ska vara Daniel så kan jag meddela att det är fel Daniel
Dessutom borde ju hans HULKEN vara med
Tack för fint kollage!

//Hedlund

Jag kan redigera kollagen och lägga till fler karaktärer!  :) (kommer att göra det nästa vecka när jag är på jobbet igen)

Jag kommer att lägga in uppdateringarna i denna tråd; www.dubbningshemsidan.se/forum/index.php?topic=11978.0

Elios

Så det är alltså våran kära Daniel Sjöberg Brise. Där ser man!  ;D ;D ;D

Soscla

Citat från: Disneyfantasten skrivet 10 juli 2020 kl. 21:52:40
Jag kan redigera kollagen och lägga till fler karaktärer!  :) (kommer att göra det nästa vecka när jag är på jobbet igen)

Ska man inte jobba när man är på jobbet?  ::) Nä, ursäkta, retas bara!
It's so fluffy I'm gonna die!

Disneyfantasten

Citat från: Soscla skrivet 11 juli 2020 kl. 17:36:41
Ska man inte jobba när man är på jobbet?  ::) Nä, ursäkta, retas bara!

Kollage är en av de grejer som jag gör på mitt jobb, det andra är att skriva dokument...

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 11 juli 2020 kl. 20:18:59
Kollage är en av de grejer som jag gör på mitt jobb, det andra är att skriva dokument...
De e en del av jobbet asså?

Simon Axelsson

Det är ju visserligen inte dubbning, men Daniel Sjöberg medverkade kort i avsnitt 4 av säsong 2 av Sommaren med Släkten som jag nyligen såg
Biofilmer 2025: 96, varav 6 omtittningar
Biofilmer 2026 hittills: 38