Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Skådespelare som hoppat in i en replik hos en karaktär

Startat av Disneyfantasten, 21 maj 2020 kl. 12:01:56

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Anders Öjebo? verkar ha hoppat in som Nasse i alla fall en gång i Nya äventyr med Nalle Puh.

Disneyfantasten

I Ringaren i Notre Dame, när Oafish säger repliken "jag ska lära dig, bondtönt", så är det Roger Storm, medan han i resten av filmen är spelad av Johan Hedenberg.

Anders

I avsnittet "Ghost of a Chance" av Piff & Puff: Räddningspatrullen (KM Studios dubbning) dubbar även Ulf Källvik en replik till Svinpäls.

Svinpäls: *med Hans Gustavssons röst* "Vi är upptäckta!" *byter röst till Ulf Källvik* "Vi måste göra oss av med dem!"
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

Will Siv

I ett avsnitt av "The Looney Tunes Show" så är det en scen där Suzanna Dilber gör Tinas replik istället för Lizette Pålsson.

Och i ett avsnitt av "Avatar - Legenden om Aang" så är det en scen där Torsten Wahlund gör Irohs replik istället för Claes Ljungmark.
- what.

Nighty11x

Eftersom det är serien jag är mest fokuserad på så kan jag lika gärna ta upp dem.

I SvampBob Fyrkant avsnittet "BicepsBob" så hoppar en röst jag tyvärr inte känner igen in för Pernilla Wahlgren under repliken "SvampBob är roligare än kaninöron på stadsministern". Dessutom görs hela slutscenen i Sandys trädkupol av Annelie Berg istället för Pernilla.

Dessutom så hoppade Johan Hedenberg tillfälligt in för Knave som Plankton i "Kulturshock" och "KUL"