Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Star Trek

Startat av Lilla My, 10 juni 2020 kl. 09:02:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Lilla My

Citat från: Christer skrivet 18 juli 2023 kl. 20:01:23Många påstår också att det är hans dotter som sköter hans twitter, så vem vet egentligen.
"Många" ? Lol det är första gången jag hör talas om det.

Och nja, om så vore fallet skulle ju hans åsikter offline inte möjligtvis stämma med det han skriver på Twitter. Men allt låter väldigt i linje med hans personlighet. Isåfall är hans dotter jävligt bra på att rollspela honom - men förstår inte anledningen till att hon skulle göra det.

Christer

Nej jag har aldrig riktigt trott på det heller, jag följde honom i många år men det fick räcka i våras när det var för mycket crypto-snack.

gstone

Chris Pine är väldigt bra som Kirk.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Lilla My

Lilla My

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 23 oktober 2023 kl. 04:42:02Vad är nyheterna Lilla My? Kommer dom fortsätta med serien? Har dom gjort säsong 2 avsnitten tillgängliga?
Ja jag fäste en länk till min kommentar ;D Netflix plockade upp serien och de kommer med säkerhet fortsätta med åtminstone en till säsong.

Lilla My

Citat från: Scoobydoofan1 skrivet 23 oktober 2023 kl. 22:43:30Netflix? Dom har inte gjort bra med vissa serier
Kommer ju fortfarande vara bättre än att den blir cancelled? Folk klagade jättemycket när den skulle sluta och Netflix plockade upp stafettpinnen. Tycker jag är fint gjort!

Sabelöga

@Daniel Hofverberg  Angående creditlistan för Star Trek: Prodigy. Ska det inte vara Fredrik Hiller istället för som det står Frederik Hiller?

https://www.dubbningshemsidan.se/credits/star-trek-prodigy/
Houba !

gstone

Citat från: Sabelöga skrivet 10 juli 2024 kl. 16:52:55@Daniel Hofverberg  Angående creditlistan för Star Trek: Prodigy. Ska det inte vara Fredrik Hiller istället för som det står Frederik Hiller?

Ellen Fredrik Hitler
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Daniel Hofverberg

Citat från: Sabelöga skrivet 10 juli 2024 kl. 16:52:55@Daniel Hofverberg  Angående creditlistan för Star Trek: Prodigy. Ska det inte vara Fredrik Hiller istället för som det står Frederik Hiller?

Jag förutsätter att det ska vara Fredrik Hiller, men i det här fallet är det faktiskt inte mitt fel utan det står så i dubbningsstudions officiella dubbcredits.

Men jag har aldrig hört talats om någon Frederik Hiller, så vi kan nog vara helt säkra på att det är felstavat - så jag tar mig friheten att korrigera det. :)