Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Skådespelare som skulle passa en viss roll

Startat av Gustav Jonsson, 15 juni 2020 kl. 23:03:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet Igår kl. 23:51:07Fråga: hur kom du på alla dessa? (vem är förresten Whiplash nu igen?)
Såklart, ingen egentlig val, men att det är för övrigt någon bakgrundskaraktär hos Camilla Hamid är ju väl för att dina förslag är ju alla det, så det är väl nog den mest logiska förklaringen. Och såklart, att jag har Faline hos de fyra sista är ju väl för att hon är en djurunge som de andra förslagen du har, men också rätt uppenbart vid det här fallet... 

Emil Henroth som Varian: Eftersom Hiro är ett utav dina två förslag, och det här med att jag tycker att Varian är något likt honom... 

Filip Poon som Whiplash: Han är en utav sniglarna från Turbo. Jag hade med honom eftersom Ison Glasgow dubbade honom, precis som Wasabi som var ett utav dina förslag. 

Siham Shurafa som Raksha: Eftersom Roz var ett utav dina förslag, och båda utav dom spelades utav Lupita Nyong'o.

Christoffer Nyqvist som Robaire: Eftersom ditt förslag var Ljusnäbb, och båda utav dom dubbades utav Adrian Macéus. 

Och Simon J. Berger som Vargen: Eftersom dina tre förslag är vargar, mest på grund utav att du hade med Herr Varg, förstås. Och ja, alla tre utav vargarna som du tog dubbades utav Björn Bengtsson, och därför tog jag upp förstås Björn hos Vargen förut. (Både Vargen och Herr Varg är väl bara döpta efter sin egen art, och att dom är först kriminella, men båda blir snälla senare, då det känns ju bättre för dom att vara det. Och såklart, i båda utav dessa så finns det onda gnagare som är egentliga skurkar, förstås.)