Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Skådespelare som skulle passa en viss roll

Startat av Gustav Jonsson, 15 juni 2020 kl. 23:03:53

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 augusti 2023 kl. 17:42:11Laila Adéle hade passat till följande karaktärer;

- Fröken Tarantella = Tuffa Gänget

- Måsart = Den Lilla Sjöjungfrun (2023)

Några fler förslag?
Fräcka Freja i Minioner: Berättelsen om Gru

Victoria Vance i Paw Patrol: Storfilmen 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Citat från: Disneyfantasten skrivet 30 augusti 2023 kl. 17:42:11Laila Adéle hade passat till följande karaktärer;

- Fröken Tarantella = Tuffa Gänget

- Måsart = Den Lilla Sjöjungfrun (2023)

Några fler förslag?
Ethel i Ice Age

Okapin i Madly Madagascar

gstone

gstone

Har du gjort Charlotte Ardai Jennefors än ?

Om inte kankse du kan göra det ;)

Disneyfantasten

gstone

gstone

Förlåt om jag är jobbig. men på vilken sida har du gjort Gizela Rasch och Lena Ericsson ?

gstone

Bo Maniette skulle passa som Dodo från Alice i Underlandat.

Disneyfantasten

Jag tror även att Kim Sulocki hade passat som Nobi ur Timon och Pumbaa, då tänker jag på utseendet då han enligt mig ser ut som en sån där typisk Kim Sulocki karaktär.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 26 september 2023 kl. 10:20:52Jag tror även att Kim Sulocki hade passat som Nobi ur Timon och Pumbaa, då tänker jag på utseendet då han enligt mig ser ut som en sån där typisk Kim Sulocki karaktär.
Åh, musen som hade problem med tre elefanter? Ja, jag har väl tyckt att Kim kunde funka som någon mus, och jag håller med även om detta.

Det sägs förresten att musen i början av Lejonkungen som Scar tänkte äta upp ska föreställa honom, dock ser de inte direkt ut som varandra... Men, men. ???

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 26 september 2023 kl. 21:18:29Åh, musen som hade problem med tre elefanter? Ja, jag har väl tyckt att Kim kunde funka som någon mus, och jag håller med även om detta.

Det sägs förresten att musen i början av Lejonkungen som Scar tänkte äta upp ska föreställa honom, dock ser de inte direkt ut som varandra... Men, men. ???
Precis den musen är det, han medverkar i avsnittet "Good Mousekeeping" (som - om mitt minne inte sviker mig - hade den svenska titeln "Musen som röt"), där tre elefanter använder honom som baseboll, han landar hos Rafiki där han önskar att bli lång som en giraff, kunna flyga som en fågel och kunna simma som en fisk, men han inser snart att det är bättre att vara sig själv och lyckas sedan stå upp mot ledaren av elefant-gänget om att han inte ska köra med varken honom eller någon annan.

Jag har också läst det, jag ska villigt erkänna att även jag är lite skeptisk till den teorin.

gstone

gstone

Har spelar redan Cobra Bubbles men jag tror Bengt Skogholt även skulle passa som Gantu.