Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet  3 augusti 2022 kl. 15:01:48Kanske inte för dig, men det betyder inte att han inte är känd för andra!  ;)
Känner du till honom?

Steffan Rudvall

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 25 oktober 2020 kl. 03:06:41Dick Eriksson.jpg
Dick Eriksson

Ash Ketchum (Pokémon)

Bonkers (Bonkers)

Francois (Råttatouille)

Esteban (Zack & Codys ljuva hotelliv)

Rocko (Rockos moderna liv)

Lucius Malfoy (Harry Potter)

Filius Flitwick (Harry Potter)

Lazlo (Camp Lazlo)

Motoki (Sailor Moon)

Dobby (Harry Potter)

Aristides Filosell (Tintins äventyr: Enhörningens hemlighet)

Barney (Familjen Flinta, Media Dubb/Media Dubb Internationell)

Tinky Winky (Teletubbies)

Unalaq (The Legend of Korra)

Grisen Ollie (Kogänget)
Uppdaterad.

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 18 oktober 2022 kl. 22:35:54Vad har du uppdaterat?
Jag har tagit bort en roll som han tydligen aldrig spelat och ersatt den med två som han har gjort.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 oktober 2022 kl. 22:57:06Jag har tagit bort en roll som han tydligen aldrig spelat och ersatt den med två som han har gjort.

Vilka?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 oktober 2022 kl. 22:59:00Vilka?
Petri som tydligen alltid spelats av Staffan Hallerstam förutom i originalfilmen har ersätts av Barney och Aristides Filosell.

Elios

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 oktober 2022 kl. 23:10:29Jag ville också säga att det blir kollage med Maud Cantoreggi Pedersen så bidra gärna med roller.
Kan du ta ett med Mogge Sseruwagi också?
Det är mitt önskemål! ^^

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 oktober 2022 kl. 23:01:05Petri som tydligen alltid spelats av Staffan Hallerstam förutom i originalfilmen har ersätts av Barney och Aristides Filosell.

Men då är ju Christian Hedlunds Comic Con från 2017 helt förstörd;

https://m.youtube.com/watch?v=2IGQN8T__M0

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 oktober 2022 kl. 23:27:40Men då är ju Christian Hedlunds Comic Con från 2017 helt förstörd;

https://m.youtube.com/watch?v=2IGQN8T__M0
Alltså jag har trott att han spelat Petri men Lillefot som är forumets expert på Landet för längesedan filmerna säger att det är Staffan Hallerstam i alla.

Jag har inte sett alla Landet för längesedan filmerna så jag kan inte uttala mig...

Steffan Rudvall

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 juli 2020 kl. 10:30:37Maude Cantoreggi Pedersen.jpg Maud Cantoreggi Pedersen

Henrietta (Mary Poppins)

Fru Grymling (Scooby Doo och ghoulskolan)

Wilma Flinta (Familjen Flinta, Sun Studio)

Magda (Jetsons, Sun Studio)

Nerdluck Zilch (Space Jam)

Marcusen

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 10 juli 2020 kl. 10:30:37Maude Cantoreggi Pedersen.jpg Maud Cantoreggi Pedersen

Henrietta (Mary Poppins)

Fru Grymling (Scooby Doo och ghoulskolan)

Wilma Flinta (Familjen Flinta, Sun Studio)

Magda (Jetsons, Sun Studio)

Nerdluck Zilch (Space Jam)
Var kommer bilden ifrån?

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 oktober 2022 kl. 23:45:13Alltså jag har trott att han spelat Petri men Lillefot som är forumets expert på Landet för längesedan filmerna säger att det är Staffan Hallerstam i alla.

Jag har inte sett alla Landet för längesedan filmerna så jag kan inte uttala mig...
Jag har sett alla filmer utom film 11 & 14, men å andra sidan var det 5 år sedan som jag senast såg någon av filmerna så jag vet inte...

Steffan Rudvall

Historielektionssoveren

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 november 2020 kl. 16:53:48Beppe Wolgers.jpg
Beppe Wolgers

Berättare (Dunderklumpen)

Baloo (Djungelboken, tal)

Berättare (Flåklypa Grand Prix)

Lille John (Robin Hood, tal)
Från vilket år är bilden på Beppe?

Steffan Rudvall