Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Steffans Dubbningskollage

Startat av Steffan Rudvall, 10 juli 2020 kl. 10:18:15

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

E

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 oktober 2020 kl. 13:43:49
Jag hittar ingen aktuell bild på honom
Prova den svartvita bilden som jag tog. Den kommer upp bland bilderna när man söker på honom👍🏻

Steffan Rudvall

Citat från: Erik Dahlberg skrivet 18 oktober 2020 kl. 14:19:39
Prova den svartvita bilden som jag tog. Den kommer upp bland bilderna när man söker på honom👍🏻
Jag vill gärna ha mina kollage i färg

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 oktober 2020 kl. 13:43:49
Jag hittar ingen aktuell bild på honom
Dom enda bilderna som finns e stillbilder från Öppet Arkiv

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 18 oktober 2020 kl. 15:33:13
Dom enda bilderna som finns e stillbilder från Öppet Arkiv
Jag hittade den här bilden på hans Facebook

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 oktober 2020 kl. 15:41:17
Jag hittade den här bilden på hans Facebook

Nämen Hasse!Trodde int de fanns nån modern bild

Anders

Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 oktober 2020 kl. 20:25:32
Jan Koldenius, Hans Gustafsson, Christel Körner, Hasse Andersson, Birgitta Fernström, (kommer kanske på fler senare...)
Jag gjorde ett för Jan Koldenius i mitt kollage. Vet dock inte om det går att få tag i något bekräftat foto av Hans Gustafsson då det är så många som heter så och det är okänt hur han ser ut. Jag har själv velat göra ett med honom, men bildsökningar ger inga önskade resultat.
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!

MOA

Citat från: Anders skrivet 18 oktober 2020 kl. 21:29:52
Jag gjorde ett för Jan Koldenius i mitt kollage. Vet dock inte om det går att få tag i något bekräftat foto av Hans Gustafsson då det är så många som heter så och det är okänt hur han ser ut. Jag har själv velat göra ett med honom, men bildsökningar ger inga önskade resultat.
Ja & Hasse Jonsson e också ett sånt vanligt namn

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 18 oktober 2020 kl. 21:31:48
Ja & Hasse Jonsson e också ett sånt vanligt namn
Fast Hasse Jonsson vet vi hur han ser ut till skillnad från Hans Gustafsson som vi bara vet hur han låter

jimstrom

Citat från: Anders skrivet 18 oktober 2020 kl. 21:29:52

Här är en bild, den är inte dagsfärsk, men det är det bästa jag kan hitta just nu, bilden är från Polisen som vägrade svara.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Steffan Rudvall

Citat från: jimstrom skrivet 19 oktober 2020 kl. 14:13:04
Här är en bild, den är inte dagsfärsk, men det är det bästa jag kan hitta just nu, bilden är från Polisen som vägrade svara.
Är du på säker på att det är rätt Hans?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 18 oktober 2020 kl. 21:38:27
Fast Hasse Jonsson vet vi hur han ser ut till skillnad från Hans Gustafsson som vi bara vet hur han låter
Fast jag vet int vilken profil jag ska gå in på

Steffan Rudvall

Henrik Hjelt

Crank (Robotar)

B.E.N. (Skattkammarplaneten)

Jack (Deckar-Jack)

jimstrom

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 oktober 2020 kl. 14:30:02

Ganska säker, han låter som rätt Hans

du kan göra din egna bedömning här

https://www.oppetarkiv.se/video/2970533/polisen-som-vagrade-svara-avsnitt-4-av-4

ca 26 minuter in.

Här är dessutom en bättre bild från samma avsnitt.
"Det finns ingen varnings skylt dumskalle, därför att jag stal den." - Kung Koopa (Super Mario Brödernas Super Show)

Anders

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 oktober 2020 kl. 14:30:02
Tycker mig höra Svinpäls och Torulf när han säger "Ni har ju inte en jävla ANING..." i alla fall.
Nästa gång, Gadget! Nästa gång!