Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

MOAS Dubbningscollage

Startat av MOA, 10 juli 2020 kl. 23:48:19

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

MOA

Här har vi Mattias framtida bild

Skokaka

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 26 november 2023 kl. 20:28:05Åh, detta var nytt.
Vet ingenting om de där förutom den där låten som Johan Hedenberg sjunger

Lilla My

Citat från: MOA skrivet 26 november 2023 kl. 10:34:27Narren som sjunger här:

https://www.youtube.com/watch?v=oszIQApflcE
Åh minnen - såg denna filmen så mycket att mina systrar hatade mig.
Här är klippet i orginalversion (på ungerska) :

MOA

Citat från: Lilla My skrivet 26 november 2023 kl. 21:58:23Åh minnen - såg denna filmen så mycket att mina systrar hatade mig.
Här är klippet i orginalversion (på ungerska) :

Tack Lilla My,hade ingen aning om att den var ungersk.du måste sett filmen nästan hela tiden om syrrorna började hata dig. Undrar va filmen heter på engelska

MOA

Första typen av detta collage & jag e rätt säker på att inte kommer ändrasToad Voices.png

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 22 december 2023 kl. 14:04:30Första typen av detta collage & jag e rätt säker på att inte kommer ändras
Toads röster på olika språk, va? En del ser inte ut som Toad, men de är nog bra, en del. ;)

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 22 december 2023 kl. 22:25:04Toads röster på olika språk, va? En del ser inte ut som Toad, men de är nog bra, en del. ;)
I ordning:
Hasse Thorbjörnsen & Mari Maurstad(Norge)
Luq Hamet(Frankrike)
Carlos Inigo(Latin Spanska)
Ulla Ollikainen(Finland)
Veronica Pivetti(Italien)
Vladimir Gerasimov(Ryssland)
John Stocker(Original)
Hans-Rainer Müller(Tyskland)

MOA

Detta collage kommer troligen inte heller & ändras
King Koopa Voices.jpg
I ordning:
Miguel Àngel Ghigliazza(Latin Spanska)
Hallvard Lydvo(Norge)
Erkki Murto(Finland)
Willi Röbke(Tyskland)
Harvey Atkin(R.I.P)
Alexander Novikov(Ryssland)
Raoul Delfosse(Frankrike)
Newton Martins Ferreira(Brasilien)
Antonio Paiola(Italien)

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 23 december 2023 kl. 15:36:08Detta collage kommer troligen inte heller & ändras
Inte ett giltigt ID på en bilaga.
I ordning:
Miguel Àngel Ghigliazza(Latin Spanska)
Hallvard Lydvo(Norge)
Erkki Murto(Finland)
Harvey Atkin(R.I.P)
Alexander Novikov(Ryssland)
Newton Martins Ferreira(Brasilien)
Antonio Paiola(Italien)
Får jag fråga varför du alltid använder just den bilden på Gunnar? Det finns ju betydligt nyare bilder där det är lättare att känna igen honom

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 december 2023 kl. 16:06:28Får jag fråga varför du alltid använder just den bilden på Gunnar? Det finns ju betydligt nyare bilder där det är lättare att känna igen honom
Hitta den på samma sida som jag hittade Sture,har en modern & den ser ut såhär:

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 23 december 2023 kl. 16:40:23Hitta den på samma sida som jag hittade Sture,har en modern & den ser ut såhär:
Det fanns många moderna bilder på honom på en skådespelare bank eller vad man ska kalla det men de verkar ha tagits ner efter hans bortgång.

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 december 2023 kl. 16:42:49Det fanns många moderna bilder på honom på en skådespelare bank eller vad man ska kalla det men de verkar ha tagit sig ner efter hans bortgång.
Screenshot för bevis

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 23 december 2023 kl. 16:40:23Hitta den på samma sida som jag hittade Sture,har en modern & den ser ut såhär:
Jag har den här som användes i mitt kollage.

Gunnar Ernblad.jpg

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 23 december 2023 kl. 17:19:00Jag har den här som användes i mitt kollage.

Gunnar Ernblad.jpg
Använde den hyllningsvideon,jag har tagit bort originalbilden