Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Vad betyder ert användarnamn?

Startat av Mathilda Gustafsson, 23 juli 2020 kl. 23:03:04

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: MOA skrivet 11 augusti 2020 kl. 16:20:25
Jag heter int MOA heller
Heter du Nisse?

MOA

MOA

PatoskyeIII

Lillefot

Ganska uppenbart, men mitt kommer från protagonisten i Landet för Längesedan.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet 26 januari 2025 kl. 15:54:24Ganska uppenbart, men mitt kommer från protagonisten i Landet för Längesedan.
MOA är förkortning för min kanal MOAVideoGamer, på engelska använder jag namnet Molly även om det inte förekommer i MetroidLover

BPS

Citat från: PatoskyeIII skrivet 26 januari 2025 kl. 15:49:02Är @BPS en ordlek med PBS?
Nej, det har inte heller något med bilder per sekund att göra som vissa trott utan det är en förkortning av Barnprogram på svenska.

MOA

Citat från: BPS skrivet 26 januari 2025 kl. 16:11:10Nej, det har inte heller något med bilder per sekund att göra som vissa trott utan det är en förkortning av Barnprogram på svenska.
PBS är en amerikansk barnkanal, tror inte den har en svensk motsvarighet

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet 26 januari 2025 kl. 16:35:14PBS är en amerikansk barnkanal, tror inte den har en svensk motsvarighet
PBS är ingen barnkanal det är en public service kanal du tänker på PBS Kids

MOA

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 26 januari 2025 kl. 16:35:56PBS är ingen barnkanal det är en public service kanal du tänker på PBS Kids
Javisst det när nog därför folk undrar för PBS Kids finns nog inte i vårt land

Will Siv

- what.