Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Steffans egna "Vem är bäst?"

Startat av Steffan Rudvall, 26 juli 2020 kl. 20:34:42

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 21 maj 2021 kl. 12:12:44
Har du sett originaldubbningen i sin helhet?
Om jag minns rätt så hade filmen nypremiär 84 med originaldubbningen och då tror jag att jag såg den. Jag var dock väldigt ung så även om jag har sett den som minns jag inte den.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 maj 2021 kl. 12:16:45
Om jag minns rätt så hade filmen nypremiär 84 med originaldubbningen och då tror jag att jag såg den. Jag var dock väldigt ung så även om jag har sett den som minns jag inte den.

Du har väl sett inslaget på julafton varje år? (originaldubbningen används fortfarande nämligen)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 maj 2021 kl. 12:21:36
Du har väl sett inslaget på julafton varje år? (originaldubbningen används fortfarande nämligen)
Självklart har jag gjort det, men hon frågar om jag har sett originaldubbningen i sin helhet.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 21 maj 2021 kl. 12:22:57
Självklart har jag gjort det, men hon frågar om jag har sett originaldubbningen i sin helhet.

Jag förstår, men det jag menar är att scenen med Tony och Joe är med på julafton och därför varit lätta att höra och därmed lätta att bedöma, annars finns som sagt en LP-skiva med originaldubbningen som Oscar Isaksson laddade upp som jag länkade igår!  :)

Disneyfantasten

Steffan, jag vill meddela att jag idag köpte Scoob på DVD, så jag kommer att kunna lyssna på intsatserna i den!  :D

Hur ser det ut för den med den filmen?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 maj 2021 kl. 16:45:12
Hur ser det ut för den med den filmen?
Ursäkta mig jag förstår inte riktigt vad du menar.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 maj 2021 kl. 16:46:54
Ursäkta mig jag förstår inte riktigt vad du menar.

Har du filmen eller har du den inte?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 maj 2021 kl. 16:47:45
Har du filmen eller har du den inte?
Jag har den på blu-ray köpte den på Black Friday så fick den väldigt billigt nästan för billigt faktiskt.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 maj 2021 kl. 16:55:20
Förlåt men hur kommer det sig att du postar toma ramar?
Jag vet inte vad det är som händer, så fort jag skriver något i mitt dubbningskollage ämne och postar det bli det bara tomt...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 maj 2021 kl. 17:01:34
Jag vet inte vad det är som händer, så fort jag skriver något i mitt dubbningskollage ämne och postar det bli det bara tomt...

Okej, tack för att du förklarar!

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 22 maj 2021 kl. 16:50:33
Jag har den på blu-ray köpte den på Black Friday så fick den väldigt billigt nästan för billigt faktiskt.

Men är inte Black Friday den dag som man inte ska handla?  ???

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 maj 2021 kl. 17:14:28
Okej, tack för att du förklarar!

Men är inte Black Friday den dag som man inte ska handla?  ???
Nej tvärtom faktiskt black-friday är usa:s största readag som de senaste åren även tagit sig hit till Europa.

Mathilda Gustafsson

Disneyfantasten

Steffan Rudvall