Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

TonyTonka

- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

TonyTonka

Och även grattis till Maria Rydberg som fyller 62 år idag. :D
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

MOA

Citat från: TonyTonka skrivet 29 juli 2025 kl. 20:26:12Och även grattis till Maria Rydberg som fyller 62 år idag. :D
Bra att du kom ihåg henne, när var senaste gången hon dubbade?

Monsieur Hulot

Skokaka

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 29 juli 2025 kl. 18:52:55Ett stort grattis på födelsedagen för mig själv :)
Citat från: TonyTonka skrivet 29 juli 2025 kl. 20:26:12Och även grattis till Maria Rydberg som fyller 62 år idag. :D
Grattis, Hey Arnold på svenska och Maria Rydberg! :D

BPS

Grattis på 45-årsdagen Harry Potter ⚡️

MOA

Citat från: BPS skrivet 31 juli 2025 kl. 17:36:39Grattis på 45-årsdagen Harry Potter ⚡️
Jaha han är så gammal. Första filmen släpptes i början av 2000-Talet va?

BPS

Citat från: MOA skrivet 31 juli 2025 kl. 19:02:58Jaha han är så gammal. Första filmen släpptes i början av 2000-Talet va?
Jag menade karaktären i bokuniversumet är han född den 31 juli 1980.

Disneyfantasten

Ett 53-faldigt grattis till den norske medlemmen @TrondM  idag, även om hen inte verkar ha varit aktiv här på ett tag.

Daniel Hofverberg

Citat från: Disneyfantasten skrivet  5 augusti 2025 kl. 05:59:50Ett 53-faldigt grattis till den norske medlemmen @TrondM  idag, även om hen inte verkar ha varit aktiv här på ett tag.
Ja, jag hoppas att han dyker upp igen snart, och att han mår bra - vi höll ju på med ett stort projekt med att återskapa samtliga versioner av Kalle Anka och hans vänner önskar god jul, som vore önskvärt att kunna återuppta...

MOA

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  5 augusti 2025 kl. 09:23:02Ja, jag hoppas att han dyker upp igen snart, och att han mår bra - vi höll ju på med ett stort projekt med att återskapa samtliga versioner av Kalle Anka och hans vänner önskar god jul, som vore önskvärt att kunna återuppta...
Archive.org projekt? Borde kunna fråga honom om norska dubbningar. Grattis Trond om du läser

Skokaka

Grattis, TrondM. Hoppas att du ser detta.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet  5 augusti 2025 kl. 23:02:33Grattis, TrondM. Hoppas att du ser detta.
Vad jag ser så var hans senaste aktivitet för 1 år sedan nu

Disneyfantasten

Ett 42-faldigt grattis till @Henrik Karlsson  idag, han leve, hurra!

Skokaka