Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 april 2022 kl. 07:57:41
Stort grattis till forumsmedlemmen Gstone som idag fyller 25!
Grattis till honom, detta kanske betyder att han slutar med sina tramserier...

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 april 2022 kl. 09:27:53
Grattis till honom, detta kanske betyder att han slutar med sina tramserier...

Han blir iallafall glad att bli uppmärksammad på sin födelsedag!  :)

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Jag har en bra födelsdag brotsätt från att jag har jätte ont i örat.

Vilket jag tyvär haft i fyra dagar :'(

MOA

Citat från: gstone skrivet 19 april 2022 kl. 14:07:41
Jag har en bra födelsdag brotsätt från att jag har jätte ont i örat.

Vilket jag tyvär haft i fyra dagar :'(
Öroninflammation?

Skokaka

Grattis till Adam och Gstone!

Ledsen för det där med örat, dock...

gstone

Adam

Citat från: Disneyfantasten skrivet 15 april 2022 kl. 09:27:01
Stort grattis till forumsmedlemmen Adam som idag fyller 24!
Citat från: Skokaka skrivet 19 april 2022 kl. 18:04:32
Grattis till Adam och Gstone!

Det är inte ofta jag skriver här numera, men jag vill bara tacka er båda så mycket. ❣
Grattis till gstone också, plus i efterskott till min svenska dubbningsidol Anders Öjebo.

Ifall ni undrar varför jag inte skrivit eller loggat in här på länge så är det för att en hel del inlägg här på forumet har påverkat mitt mentala till det sämre, nästan till den grad att jag, ärligt talat, blev allvarligt hämndlysten vid ett tillfälle. Jag har därför känt för att på senare tid tillbringa mer tid med familjen och vänner jag träffar fysiskt; de som helt enkelt står mig närmre.

- Detta är allt jag vill ha sagt, så att Daniel och ni andra inte får för er att något ont hänt. 🤷
Glöm inte att tänka smart och kritiskt.
✌🤘

Disneyfantasten

Citat från: Adam skrivet 19 april 2022 kl. 19:17:12
Det är inte ofta jag skriver här numera, men jag vill bara tacka er båda så mycket. ❣
Grattis till gstone också, plus i efterskott till min svenska dubbningsidol Anders Öjebo.

Ifall ni undrar varför jag inte skrivit eller loggat in här på länge så är det för att en hel del inlägg här på forumet har påverkat mitt mentala till det sämre, nästan till den grad att jag, ärligt talat, blev allvarligt hämndlysten vid ett tillfälle. Jag har därför känt för att på senare tid tillbringa mer tid med familjen och vänner jag träffar fysiskt; de som helt enkelt står mig närmre.

- Detta är allt jag vill ha sagt, så att Daniel och ni andra inte får för er att något ont hänt. 🤷

Tack för att du är modig och förklarar saken och jag är förstående!  :) (jag kan absolut förstå hur det känns för jag kan också vara hämndlysten ibland men det beror på att jag är inbiten autist, ändå vet jag hur viktigt det är att vara artig och att tänka igenom saken innan man utgår något och att det också är viktigt att veta sina gränser)

Tur att jag har DV-personalen att prata med, samt en SMS-vän som jag också kan prata med!  :)

gstone

gstone

MOA

Känner mig också hämndlysten

Disneyfantasten

Stort grattis till forumsmedlemmen Marcus som idag fyller 37!  :D

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 23 april 2022 kl. 08:33:23
Stort grattis till forumsmedlemmen Marcus som idag fyller 37!  :D
Grattis Marcus! :D

Scoobydoofan1

Du gör vad som är bäst för dig själv, behöver inte förklara nånting, ta bara paus när du känner du behöver det. Kan inte förstå varför man blir så upprörd över ett forum heller. Det är bara att ta ett steg tillbaka och ta en paus ifrån forumet och vad som ger dig problem, eller så kan du ju ta ett lugnt andetag osv. Återgår tillbaka till poängen, du behöver inte förklara nånting om du inte vill, gör bara vad du tycker som är bra för dig själv. P.S grattis Marcus på födelsedagen.