Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Skokaka

Disneyfantasten

Ett stort grattis till 29-åriga DisneyTLK idag!  :D

(med andra ord är hen alltså ungefär lika gammal som filmen själv, vilket betyder att båda nästa år fyller 30)

Skokaka

Steffan Rudvall

Skokaka

Grattis till grannarna? Kan man väl säga.

gstone

Grattis på mors dag till världes bästa mamma :D  

MOA

Citat från: gstone skrivet 28 maj 2023 kl. 15:03:07Grattis på mors dag till världes bästa mamma :D 
Julpynt?Var den där bilden tagen på jul?

gstone

Citat från: MOA skrivet 28 maj 2023 kl. 15:12:43Julpynt?Var den där bilden tagen på jul?
Julafton.

Jul lunch i vårt kök :D

gstone

Citat från: MOA skrivet 28 maj 2023 kl. 15:12:43Julpynt?Var den där bilden tagen på jul?
Det är min favorit bild på henne :D

Skokaka

Skokaka

Disneyfantasten

Citat från: Skokaka skrivet 12 juni 2023 kl. 21:10:54Grattis till Bert-Åke Varg! ;D

Tyvärr inte den riktige Bert-Åke Varg, dels var han så gammal och dels gick han bort för ett halvår sedan.

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 12 juni 2023 kl. 21:12:34Tyvärr inte den riktige Bert-Åke Varg, dels var han så gammal och dels gick han bort för ett halvår sedan.
Syftade såklart på användaren. (Borde man förresten ha ett användarnamn döpt efter en person? För jag vet inte...)

Steffan Rudvall

Citat från: Skokaka skrivet 12 juni 2023 kl. 21:18:18Syftade såklart på användaren. (Borde man förresten ha ett användarnamn döpt efter en person? För jag vet inte...)
Nej, det borde man inte speciellt inte också om man har personens bild som avatar. Vi får inte glömma att när använder den skapade sin profil här på forumet levde fortfarande Bert-Åke.

Men varför ens gratta den användaren? Personen har inte varit inloggad på forumet på många år ju.