Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Hur är det otur att fylla år på julafton? ??? 

Men i hela fall, grattis, E och Pernilla Wahlgren. Och god jul! ;D

MOA

Lite sent men idag fyller Mimmi Sandén 28 år :D Sorligt nog e hon överskuggad av sin äldsta syrra :'(

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 december 2023 kl. 20:13:01Lite sent men idag fyller Mimmi Sandén 28 år :D Sorligt nog e hon överskuggad av sin äldsta syrra :'(
Grattis till henne! :D 

Men synd att hon är överskuggad... :'(

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 25 december 2023 kl. 21:22:41Grattis till henne! :D

Men synd att hon är överskuggad... :'(
Hon e i alla fall mer känd än sin andra syrra som e överskuggad på båda sidorna

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 25 december 2023 kl. 21:42:17Hon e i alla fall mer känd än sin andra syrra som e överskuggad på båda sidorna
Tycker då synd om hennes andra syrra, men tur att hon fortfarande är känd.

MOA

Idag fyller Gunilla Persson 65 år,hon borde göra en låt vid namn Nyårsafton Är Min Födelsedag

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 31 december 2023 kl. 13:43:40Idag fyller Gunilla Persson 65 år,hon borde göra en låt vid namn Nyårsafton Är Min Födelsedag
Grattis till henne i nyårsafton! :D

MOA

MOA

Idag fyller Hasse 67 år! Gratta honom på födelsedagen :D

Lillefot

Citat från: MOA skrivet  6 januari 2024 kl. 10:10:53Idag fyller Hasse 67 år! Gratta honom på födelsedagen :D
Då får käraste Hasse Jonsson ett stort grattis på 67-årsdagen. Önskar honom fler lyckade roller och fortsatt jakt på lånefällor. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  6 januari 2024 kl. 10:15:54Då får käraste Hasse Jonsson ett stort grattis på 67-årsdagen. Önskar honom fler lyckade roller och fortsatt jakt på lånefällor. :)
Han tänker nog inte pensionera sig när som helst, kommer snart nostalgitrippa till första programmet jag hörde honom i, kommer bli galet

Disneyfantasten

Forumemedlemmen Igthorn fyllde 39 igår, nu har han inte varit aktiv på ett bra tag, men jag hoppas att han fick en fin födelsedag igår.

Daniel Hofverberg

Citat från: MOA skrivet  6 januari 2024 kl. 10:36:53Han tänker nog inte pensionera sig när som helst, kommer snart nostalgitrippa till första programmet jag hörde honom i, kommer bli galet
Hasse Jonsson gick i pension alldeles nyligen, är jag nästan hundra på att jag läste. Men jag är övertygad om att han kommer fortsätta som skådespelare, även om han inte längre är fast anställd på Eurotroll.

Disneyfantasten

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  6 januari 2024 kl. 19:58:17Hasse Jonsson gick i pension alldeles nyligen, är jag nästan hundra på att jag läste. Men jag är övertygad om att han kommer fortsätta som skådespelare, även om han inte längre är fast anställd på Eurotroll.
Är Jonas Bergström, Irene Lindh, Per Sandborgh och Stephan Karlsén också pensionerade? (alla fyra är över 70 år gamla men är fortfarande verksamma i dubbningssammanhang)