Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Ett 30-faldigt grattis till allas vår Oscar Isaksson idag, han leve, hurra!

Lillefot

Grattis till Oscar Isaksson på 30-årsdagen, den dedikerade dubbningsforskaren. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 18 januari 2024 kl. 09:35:00Grattis till Oscar Isaksson på 30-årsdagen, den dedikerade dubbningsforskaren. :)
Vad betyder dedikerad?

Hursomhelst så håller jag som sagt med om att han är dubbningsforskare och förtjänar ett stort grattis, särskilt nu när han fyllt 30!

Lillefot

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2024 kl. 10:37:25Vad betyder dedikerad?

Hursomhelst så håller jag som sagt med om att han är dubbningsforskare och förtjänar ett stort grattis, särskilt nu när han fyllt 30!
Kortfattat betyder ordet att man är engagerad, insatt och gillar exempelvis sitt arbete eller hobby.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

Disneyfantasten

Citat från: Lillefot skrivet 18 januari 2024 kl. 10:51:35Kortfattat betyder ordet att man är engagerad, insatt och gillar exempelvis sitt arbete eller hobby.
Okej, ungefär som jag är med bl.a. djur, Disney, andra stora amerikanska underhållningsföretag, dubbningar, osv.?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2024 kl. 10:56:13Okej, ungefär som jag är med bl.a. djur, Disney, andra stora amerikanska underhållningsföretag, dubbningar, osv.?
Ja, exat så.

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2024 kl. 07:55:12Ett 30-faldigt grattis till allas vår Oscar Isaksson idag, han leve, hurra!
Grattis Grattis!

Erika

Citat från: Lillefot skrivet 18 januari 2024 kl. 09:35:00Grattis till Oscar Isaksson på 30-årsdagen, den dedikerade dubbningsforskaren. :)
Ett enormt grattis! :)

Skokaka

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2024 kl. 07:55:12Ett 30-faldigt grattis till allas vår Oscar Isaksson idag, han leve, hurra!
Grattis, Oscar! :D

Oscar Isaksson

Tack så hjärtligt mycket för de fina gratulationerna! :-*

gstone

Grattis på födelsedagen till MOA 🥳🎂🎉
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 27 januari 2024 kl. 20:06:50Grattis på födelsedagen till MOA 🥳🎂🎉
Du glömde skriva förskott, det är min brorsa som fyller år idag

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 27 januari 2024 kl. 21:28:00Du glömde skriva förskott, det är min brorsa som fyller år idag
Då så, då önskar jag honom grattis. Antar att din är imorgon.

Disneyfantasten

Citat från: gstone skrivet 27 januari 2024 kl. 20:06:50Grattis på födelsedagen till MOA 🥳🎂🎉
Hon fyller 20, så nu är hon vuxen.

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 27 januari 2024 kl. 21:36:59Hon fyller 20, så nu är hon vuxen.
Hon fyller ju dock inte nu, och officiellt är hon ju redan vuxen då man blir myndig vid 18 års ålder.