Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Vet inte om hon är aktiv längre men;

Ett 37-faldigt grattis till @disney_tjejen871220 idag!

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 december 2024 kl. 23:33:36Vet inte om hon är aktiv längre men;

Ett 37-faldigt grattis till @disney_tjejen871220 idag!
Har varit inaktiv i nästan 7 år nu

Skokaka

MOA

Idag fyller underbara Hasse Jonsson 68 år & jag har på mig tröjan för att fira ;D

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet  6 januari 2025 kl. 15:03:58Idag fyller underbara Hasse Jonsson 68 år & jag har på mig tröjan för att fira ;D
Grattis till Hasse, en av de första som Lasse Svensson tog in för att dubba som var nya i branschen, tillsammans med Andreas Nilsson och Steve Kratz. (Gunnar Ernblad, Per Sandborgh, Irene Lindh, och några till hade redan börjat dubba innan dem)

Lillefot

Citat från: MOA skrivet  6 januari 2025 kl. 15:03:58Idag fyller underbara Hasse Jonsson 68 år & jag har på mig tröjan för att fira ;D
Grattis i så fall till en av Sveriges mest inflytelserika röstskådespelare som har gett röst till Sonic, Chuckie, Donald Curtis och många andra karaktärer genom åren. Det har han förtjänat.

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 januari 2025 kl. 15:09:14Grattis till Hasse, en av de första som Lasse Svensson tog in för att dubba som var nya i branschen, tillsammans med Andreas Nilsson och Steve Kratz. (Gunnar Ernblad, Per Sandborgh, Irene Lindh, och några till hade redan börjat dubba innan dem)
Glöm inte att utan Hasse så hade vi nog inte haft Mattias Knave i branschen heller. ;)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Lillefot skrivet  6 januari 2025 kl. 15:13:55Grattis i så fall till en av Sveriges mest inflytelserika röstskådespelare som har gett röst till Sonic, Chuckie, Donald Curtis och många andra karaktärer genom åren. Det har han förtjänat.
Glöm inte att utan Hasse så hade vi nog inte haft Mattias Knave i branschen heller. ;)
Hoppas Grounder tackat Sonic för karriärstarten

Will Siv

Citat från: Disneyfantasten skrivet  6 januari 2025 kl. 15:09:14Grattis till Hasse, en av de första som Lasse Svensson tog in för att dubba som var nya i branschen, tillsammans med Andreas Nilsson och Steve Kratz. (Gunnar Ernblad, Per Sandborgh, Irene Lindh, och några till hade redan börjat dubba innan dem)
Han kunde ha börjat redan på 1960-talet då han var barnskådespelare i julkalendern "En Småstad Vid Seklets Början" (där han spelar han mot Hans Lindgren och Ted Gärdestad!)

Borde jag starta en tråd där vi kan spekulerar/diskutera om en röstskådis hade börjat tidigare än dom gjorde (kanske som barn)  ???
- what.

Skokaka

MOA

gstone

"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

gstone

Ursäkta att jag är sen 

Grattis Hasse Jonsson :)🥳❤️

Tack för alla härliga insatser :)  
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

Citat från: gstone skrivet 10 januari 2025 kl. 12:11:02Ursäkta att jag är sen

Grattis Hasse Jonsson :)🥳❤️

Tack för alla härliga insatser :) 
Bästa inlägget om Hasse, älskar honom så mycket! ;D

Lillefot

Grattis återigen till Oscar Isaksson, som har bidragit mycket med att få fram information om dubbningar. :)
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.