Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Grattis på födelsedagen!

Startat av Mathilda Gustafsson, 9 augusti 2020 kl. 19:54:14

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Skokaka

Disneyfantasten

Ett 31-randigt grattis till Oscar Isaksson, han leve, hurra!

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2025 kl. 08:25:56Ett 31-randigt grattis till Oscar Isaksson, han leve, hurra!
Randigt? Faldigt? Grattis Oscar :D

Disneyfantasten

MOA

Will Siv

- what.

Oscar Isaksson

Citat från: Lillefot skrivet 18 januari 2025 kl. 00:34:52Grattis återigen till Oscar Isaksson, som har bidragit mycket med att få fram information om dubbningar. :)
Tack. Man gör så gott man kan för communityn. :D

Citat från: Skokaka skrivet 18 januari 2025 kl. 00:41:47Grattis, Oscar! :D
Tack. :D

Citat från: Disneyfantasten skrivet 18 januari 2025 kl. 08:25:56Ett 31-randigt grattis till Oscar Isaksson, han leve, hurra!
Tackar, tackar. :D
En så förskräcklig siffra att vara, men min hjärna tror ju uppenbarligen fortfarande att jag är 28. Kommer på mig själv med att behöva rätta mig ibland. :o

Citat från: Will Siv skrivet 18 januari 2025 kl. 14:18:42Grattis Oscar.
Tack. :D

MOA

Citat från: Oscar Isaksson skrivet 18 januari 2025 kl. 14:36:16Tack. Man gör så gott man kan för communityn. :D
Tack. :D
Tackar, tackar. :D
En så förskräcklig siffra att vara, men min hjärna tror ju uppenbarligen fortfarande att jag är 28. Kommer på mig själv med att behöva rätta mig ibland. :o
Tack. :D
Läskigt att komma upp till 30, har 9 år kvar nu, långt men tiden flyger iväg

Skokaka

Disneyfantasten

Ett 21-faldigt grattis till @MOA , hon leve, hurra!

Lillefot

Grattis till vår kära MOA, hoppas din 21-årsdsg blir fantastisk och minnesvärd. :D

EDIT: Samt även till Jonas9881.
Du kommer aldrig vara perfekt, försöker du så riskerar du bara att må dåligt.
Ändringar kan komma både aktivt och passivt, och det kan ta tid.
Men det är helt okej.

Upphovsman till den svenska översättningen av I Wani Hug that Gator!.

MOA

Citat från: Skokaka skrivet 17 februari 2025 kl. 02:21:31Grattis på födelsedagen, MOA! :D
Citat från: Disneyfantasten skrivet 17 februari 2025 kl. 09:37:07Ett 21-faldigt grattis till @MOA , hon leve, hurra!
Citat från: Skokaka skrivet 17 februari 2025 kl. 02:21:31Grattis på födelsedagen, MOA! :D
Tack så mycket! Helt galet att mina videor börjar bli 10 år gamla, tiden flög iväg. Svårt att tro att jag är så gammal nu

Will Siv

- what.

MOA

Skokaka

Citat från: MOA skrivet 17 februari 2025 kl. 11:10:44Tack så mycket! Helt galet att mina videor börjar bli 10 år gamla, tiden flög iväg. Svårt att tro att jag är så gammal nu
Nu så är du väl vid åldern som ja' önskar att jag fortfarande var.