Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Magnus Ehrner

Startat av Mathilda Gustafsson, 11 augusti 2020 kl. 13:22:09

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Erika

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet 25 november 2024 kl. 13:12:07Fast YouTube-videon har märkligt nog inga som helst dubbcredits - det fanns väl ändå på SVT, om jag inte minns alldeles galet...?
Det har du rätt i, vill minnas det förekom i förtexterna. Eller var det eftertexterna? Dock många år sedan jag såg filmen senast, så kan minnas fel.

Annars har @Oscar Isaksson postat dubbcredits här.

Linn Ehrner

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 november 2024 kl. 08:00:06Hittade ingen bättre tråd att skriva detta i...

Vilken var Magnus Ehrners första dubbning?

(har för mig att han själv omnämner det i intervjun med Christian Hedlund men orkar inte leta upp det i den videon just nu)
Hej!

Magnus själv hälsar att det första han dubbade var Kermit i Leksakernas Julafton.

MOA

Citat från: Linn Ehrner skrivet 25 november 2024 kl. 17:14:16Hej!

Magnus själv hälsar att det första han dubbade var Kermit i Leksakernas Julafton.
Tack för informationen Linn ;)

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 25 november 2024 kl. 17:33:16Tack för informationen Linn ;)
Instämmer! Den bästa källan för Magnus Ehrner är hans egen dotter!

Förövrigt tycker jag det är supertrevligt att Linn Ehrner tittar in här på forumet.  :D

MOA

Citat från: Disneyfantasten skrivet 25 november 2024 kl. 18:18:31Instämmer! Den bästa källan för Magnus Ehrner är hans egen dotter!

Förövrigt tycker jag det är supertrevligt att Linn Ehrner tittar in här på forumet.  :D
Ja, hon borde skapa eget konto som Christian