Forumnyheter:

På grund av kraftiga återkommande överbelastningsattacker har jag tvingats införa automatiska blockeringar av besök som laddar många sidor under kort tid. Förhoppningsvis ska inga oskyldiga besökare drabbas av detta, men om du får felmeddelanden eller märker att sajten är död i en timme, så skicka e-post till , så får jag skruva ner inställningarna.

Huvudmeny

Hofverberg fyller år idag!

Startat av mockajacka, 3 september 2010 kl. 11:46:35

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Monsieur Hulot

Hoppas du har haft en toppendag! :) Grattis ännu en gång @Daniel Hofverberg!

Daniel Hofverberg

Tack så mycket, allesammans. :)

Citat från: TonyTonka skrivet  3 september 2025 kl. 09:10:28Grattis på födelsedagen, Daniel, och tack för världens bästa hemsida om dubbning. :)
Tackar, men ska vi inte bara kalla det för världens bästa hemsida; alla kategorier...? ;)

Skämtar bara, så egenkär är jag inte... ;D

gstone

Citat från: Daniel Hofverberg skrivet  4 september 2025 kl. 00:10:04Tack så mycket, allesammans. :)
Tackar, men ska vi inte bara kalla det för världens bästa hemsida; alla kategorier...? ;)

Skämtar bara, så egenkär är jag inte... ;D
Du är jätte snäll 
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

MOA

TonyTonka

Dags igen att säga grattis till allas vår Daniel Hofverberg, mannen som gav oss denna sida och detta forum. :)

Grattis!
- Why do farts smell so funny?
- They're made of laughing gas!
~Timon and Pumbaa's Jungle Games

Disneyfantasten

Ett 49-faldigt grattis till @Daniel Hofverberg  idag och tack för allt du gjort genom åren!

Ett år till så har du fyllt 50 och då blir det jubileum!

MOA

Grattis på 49 årsdagen Daniel! Nästa år blir det 50 års jubileum :D

Lillefot

Är inne här lite sporadiskt just nu.

Monsieur Hulot

Även jag gratulerar Daniel på födelsedagen! :)

Måne

Vad är det för en dag? Ja det är ingen vanlig dag för det är Super Daniels födelsedag hurra hurra huraaaa!
Ät köttbullar och pepsi och titta på snövits originaldub var din favorit? ;) om jag minns din introduction rätt!

moviefan

gstone

stort grattis på födelsedagen underbara  Daniel  :) !

MOA

Citat från: Måne skrivet  3 september 2026 kl. 15:48:00Vad är det för en dag? Ja det är ingen vanlig dag för det är Super Daniels födelsedag hurra hurra huraaaa!
Ät köttbullar och pepsi och titta på snövits originaldub var din favorit? ;) om jag minns din introduction rätt!
Åt pannkaka med grädde till middag idag, en god middag på en födelsedag :D

gstone

Jag tycker om att daniel är så hjälpsam med credits

det är trevligt med mänskor som bry sig om andra :)

Måne

Citat från: MOA skrivet  3 september 2026 kl. 19:00:49Åt pannkaka med grädde till middag idag, en god middag på en födelsedag :D
åhhh fyller du också år? :D eller är det daniel som åt det? :o