Författare Ämne: Konspirationsteorier  (läst 328 gånger)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad TecknatÄlskare

• Seniormedlem
  • Antal inlägg: 462
  • Never Give Up
    • Visa profil
Konspirationsteorier
« skrivet: 30 augusti 2020 kl. 03:02:47 »
Vilka sjuka konspirations teorier har ni läst och vilka tror ni på?

« Senast ändrad: 30 augusti 2020 kl. 03:38:34 av TecknatÄlskare »

Utloggad Elios

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 4 315
  • Kön: Man
    • Visa profil
SV: Konspirationsteorier
« Svar #1 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 04:03:10 »
Har bara sätt en och det är den med Mel Gibson The Conspiracy Theory Men även i Patrioten, Patron! Patron! Patron! Patron!^^

Utloggad Hey Arnold på svenska

• Hey Arnold på svenska.
  • Seniormedlem
  • Antal inlägg: 302
  • Söker efter Hey Arnold avsnitts på svenska.
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 07:17:36 »
13 top listan vad jag tror på tills någon kan bevisa något annat utan att förolämpa mig.

1 Förintelsen är en hoax och mycket med andra världskriget stämmer inte.
2 Månlandningen är fake.
3 En liten grupp av väldigt onda människor vill ta över världen.
4 Jesus var aldrig jude.
5 5G och Chemtrail och vaccin är inte bra för hälsan.
6 9/11 var en false flag och att false flag finns.
7 Media är teater och kontrolleras av människor som vill inte att du ska veta sanningen, och bli fri från som man kan kalla för "The Matrix".
8 Bankvärlden står bakom dem mesta krig i världen.
9 Jorden kanske är platt.
10 Fluor är inte bra för tänderna.
11 Covid-19 är en bluff för att skrämma folk till lydnad, precis som alla andra gånger.
12 Mycket man lär sig i skolan är inte bra.
13 CIA använder ordet Konspirationsteorier för att tysta folk.

Sen finns det mycket mer efter det.

Konspirationsteorier är bara teorier tills man har hittat fakta och bevis.

Nu har jag svarat detta forum och vill att alla visa respekt till varandra.

Jag vill gärna veta vilka "Konspirationsteorier" andra tro på som exempel vad tro TecknatÄlskare på  :)
Lycka är när några kan skicka svenska avsnitts från Hey Arnold till mig.

Utloggad TrondM

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 511
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 09:54:59 »
Ja, her var det jo ganske mye å ta tak i. Jeg tror jeg får nøye meg med å kommentere en av gangen.

2 Månlandningen är fake.

Hvilken? Det var 6 Apollo oppdrag som landet på månen. Apollo 11, 12, 14, 15, 16, og 17. I tillegg var det 3 bemannede Apollo oppdrag som reiste til månen og tilbake uten å lande: Apollo 8, 10 og 13.

Er alle faket, eller bare Apollo 11?

Hvis alle er fake, hvor kommer speilene som ligger på månens overflate fra? Disse brukes til å måle avstanden mellom jorden og månen.

• Hey Arnold på svenska.
  • Seniormedlem
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 10:16:42 »
Ja, her var det jo ganske mye å ta tak i. Jeg tror jeg får nøye meg med å kommentere en av gangen.

Hvilken? Det var 6 Apollo oppdrag som landet på månen. Apollo 11, 12, 14, 15, 16, og 17. I tillegg var det 3 bemannede Apollo oppdrag som reiste til månen og tilbake uten å lande: Apollo 8, 10 og 13.

Er alle faket, eller bare Apollo 11?

Hvis alle er fake, hvor kommer speilene som ligger på månens overflate fra? Disse brukes til å måle avstanden mellom jorden og månen.

Alla är fake för tycker du inte att det är konstigt att människan skulle tydligen sluta åka till månen efter 1972.

Och hur kan man veta bortom allt tvivel att det verkligen finns speglar på månen?

Ps Jag kommer visa respekt om du gör det samma :)

Utloggad TecknatÄlskare

• Seniormedlem
  • Never Give Up
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 10:30:08 »
Jag tycker det är väldigt intressant med pizzagate och Jeffrey Epstein och massa kändisars inblandning som Clintons och Obamas...

• Hey Arnold på svenska.
  • Seniormedlem
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 10:30:48 »
Jag tycker det är väldigt intressant med pizzagate och Jeffrey Epstein och massa kändisars inblandning som Clintons och Obamas...

Jag tycker också att det är intressant :)

Utloggad TecknatÄlskare

• Seniormedlem
  • Never Give Up
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 10:33:39 »
13 top listan vad jag tror på tills någon kan bevisa något annat utan att förolämpa mig.

1 Förintelsen är en hoax och mycket med andra världskriget stämmer inte.

Att du inte tror på det när det finns så mycket bevis. Till och med tyska soldater som har medverkat på förintelselägerna har sagt det. Det finns även bilder från t.ex Auschwitz där jag varit, men ett tips är att åka ner och visa respekt och sedan ändra på dig.

Tyskarna hade ju inte bara förintelseläger utan även arbetsläger där min bonuspappas morfar satt.

• Hey Arnold på svenska.
  • Seniormedlem
    • Visa profil
« Svar #8 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 10:42:02 »
Att du inte tror på det när det finns så mycket bevis. Till och med tyska soldater som har medverkat på förintelselägerna har sagt det. Det finns även bilder från t.ex Auschwitz där jag varit, men ett tips är att åka ner och visa respekt och sedan ändra på dig.

Tyskarna hade ju inte bara förintelseläger utan även arbetsläger där min bonuspappas morfar satt.

"tyska soldater som har medverkat på förintelselägerna har sagt det" = Jag vill gärna ha starka bevis, för många såna erkännande har kommit fram genom tortyr.

"Det finns även bilder från t.ex Auschwitz där jag varit" = Bilderna måste man fråga sig när och vart och hur gjordes bilderna? för även jag har sett bilderna och dem visar bara att det var tuff tid på grund av krig, och inte på grund av en förintelse.

När? = För att få tidsrum när bilden gjordes.
Vart? = Så man vet vart bilden utspela sig så man kan få rätt sammanhang.
Hur? = Så man vet att bilden är inte manipulerade på något sätt.

Tyskarna hade bara arbetsläger men folk började dö på grund av krig, som sjukdomar och såna saker som tyskarna jobbade hårt för att försöka få kontroll på.

Jag är en person som har undersök och läst väldigt mycket om ämnet.

Utloggad TecknatÄlskare

• Seniormedlem
  • Never Give Up
    • Visa profil
« Svar #9 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 10:50:04 »
"tyska soldater som har medverkat på förintelselägerna har sagt det" = Jag vill gärna ha starka bevis, för många såna erkännande har kommit fram genom tortyr.

"Det finns även bilder från t.ex Auschwitz där jag varit" = Bilderna måste man fråga sig när och vart och hur gjordes bilderna? för även jag har sett bilderna och dem visar bara att det var tuff tid på grund av krig, och inte på grund av en förintelse.

När? = För att få tidsrum när bilden gjordes.
Vart? = Så man vet vart bilden utspela sig så man kan få rätt sammanhang.
Hur? = Så man vet att bilden är inte manipulerade på något sätt.

Tyskarna hade bara arbetsläger men folk började dö på grund av krig, som sjukdomar och såna saker som tyskarna jobbade hårt för att försöka få kontroll på.

Jag är en person som har undersök och läst väldigt mycket om ämnet.

Fritt fram att googla, tror inte heller så många hade fått dödstraff.

Men en sak jag inte tror på är att Hitler dog 1945.

Utloggad Steffan Rudvall

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 2 907
    • Visa profil
« Svar #10 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 11:01:34 »

När dog han då?
Nu delar vi på oss!

• Hey Arnold på svenska.
  • Seniormedlem
    • Visa profil
« Svar #11 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 11:06:03 »

Intressant för jag tror Hitler dog.
https://vault.fbi.gov/adolf-hitler

För att vara noga när jag ifrågasätter "förintelsen" är det på grund av dessa punkter.

1 Det finns ingen Hitler order.
2 Det finns ingen bevis att just sex miljoner judar dog.
3 Det finns inga bevis att just 4 miljoner judar dog i gaskammare, och man kan inte ens peka ut gaskammarna, förutom gaskammarna som man använde för att gasa löss för att rädda folk från sjukdomar.
4 Många det så kallade vittnen har blivit bevisad att dem ljög eller överdriver sin historia.
5 Man kan inte peka ut vart exakt skulle förintelsen utspelat sig.
6 Ingen vill prata om allt krigspropaganda som var emot Tyskarna som medvetet spred lögner för att få världen att hata Hitler-Tyskland.

"JOSEF GINSBURG on how to make a jew tell the truth:
Jew-wise Gentiles know about the “jews’ oath” or Kol Nidre prayer, which all devout jews say every year to absolve them from telling the truth in the year to come. But there is a way to make a religious jew tell the truth, according to Josef Ginsburg, who was himself the son of an orthodox rabbi. “First, all Christian symbols must be cleared from the room. Then, a Hebrew bible and a rabbi must be present. The jew must don a skull cap and take a rabbinical oath which nullifies the Kol Nidre anti-oath oath.” After this procedure, Josef Ginsburg claimed that “99.5% of all the sick holocaust stories would become truthful silence!” Jews are not otherwise bound to tell the truth, because their courtroom oath (as well as their pledge of allegiance) is deemed by them to be of no account, whatsoever!"
https://tradcatknight.blogspot.com/2016/09/holocaust-truth-revealed-interview-with.html

"I replied: “I know, and now you must stop it!” He retorted: “No, now we shall start all the more! We shall continue this atrocity propaganda, we shall intensify it, until nobody shall accept a good word from the Germans anymore, until all the sympathy you had in other countries shall be destroyed, and until the Germans themselves shall be so confused that they do not know anymore what they are doing!” I terminated the conversation: “Then you shall burden yourself with a great responsibility!”
http://www.heretical.com/walendy/sdelmer.html

https://ww2truth.com/2017/10/09/atrocity-propaganda-and-political-justice-allied-propaganda-during-world-war-ii/

Därefter har jag sett många dokumentärer som är helt förbjuden att finnas på Youtube eller Facebook.

Som jag skriver har jag undersökt i flera år, så om förintelsen skulle verkligen hänt, skulle jag lätt hittat alla bevis.

Men jag respekterar om någon vill inte tro på mig, så länge personen inte förolämpar mig.

Ha det bra :)

"Det finns tonvis med bevis att andra världskriget har hänt, men det finns bokstavligt inga fysiska bevis att förintelsen har ägt rum, med bilderna är det mer intressant, för som det gamla ordspråket säger, "En bild säger mer än tusen ord", men vet man inte sammanhanget med bilden kan en bild säga mer en tusen lögner, därför måste man ge sig själv tre frågor för varje bild som påstår bevisa förintelsen, när gjordes bilden?, vart gjordes bilden?, hur gjordes bilden?, för våga man göra det kommer man inse snabbt att inte en enda bild bevisar att förintelsen har ägt rum, och dem som så kallad ögonvittnen har redan många blivit bevisad att vara lögnhalsar som ville bara tjäna pengar, och varje år som går blir fler bevisad att dem ljög, man har lättare att se igenom deras lögner om man skaffa kunskap om hur gaskammare och kremering fungerar i riktiga världen, som jag råka ha och vet att det finns tre sorter av lögnhalsar, den första ljuger om allting och påstå att man var i Auschwitz när man i verkligheten inte var det, den andra har bevis att man var i Auschwitz men säger en lögnhistoria om vad som verkligen hände där för att skapa en snyfthistoria, den tredje har också bevis att man var i Auschwitz men säger inga lögner, men lyssna man tydligt vad personen säger hör man hur personen beskriver att det var jobbigt för alla även för tyskarna på grund av krigsförhållanden, men personen nämner inget om gaskammare eller systematiskt mördande på något sätt, trots det kalla personen sig för förintelseöverlevare för att kunna tjäna snabba pengar."

Utloggad MOA

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 788
  • Kön: Kvinna
  • MOAVideoGamer
    • Visa profil
« Svar #12 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 11:32:57 »
Michael Jackson lever

Utloggad TecknatÄlskare

• Seniormedlem
  • Never Give Up
    • Visa profil
« Svar #13 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 11:33:33 »
När dog han då?

Man vet inte han flydde och finns dokument läckta där FBI och andra liknande grupper letar efter hitler många år efter hans död.

• Hey Arnold på svenska.
  • Seniormedlem
    • Visa profil
« Svar #14 skrivet: 30 augusti 2020 kl. 11:34:39 »
Man vet inte han flydde och finns dokument läckta där FBI och andra liknande grupper letar efter hitler många år efter hans död.

Du menar detta.
https://vault.fbi.gov/adolf-hitler