Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Steffan Rudvall

Citat från: Mathilda Gustafsson skrivet 29 mars 2021 kl. 14:54:06
Tänk efter lite Det är ganska självklart att han menar Steffan Rudvall!
Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 mars 2021 kl. 14:55:59
Åh, det borde jag ha förstått! Varför är jag inte förvånad, Adam Larsson ser ju så mycket upp till Steffan Rudvall, det är klart att det är han...
Det är inte alls jag! Personen han söker är Stefan Frelander.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 mars 2021 kl. 14:57:30
Det är inte alls jag! Personen han söker är Stefan Frelander.

Jag antar då att hunden måste vara Scooby-Doo...

Det är då synd att hans paradroll (Rex i Toy Story) inte refereras där...

Jag kan tyvärr inte komma på vilka de andra han referarar kan tänkas vara... (apan kanske är babianen i den där serien som jag glömt namnet på, men i övrigt har jag ingen aning eller så har jag glömt det, det är dock möjligt att dessa är med i mitt kollage)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 mars 2021 kl. 15:00:32
Jag antar då att hunden måste vara Scooby-Doo...

Det är då synd att hans paradroll (Rex i Toy Story) inte refereras där...

Jag kan tyvärr inte komma på vilka de andra han referarar kan tänkas vara... (apan kanske är babianen i den där serien som jag glömt namnet på, men i övrigt har jag ingen aning eller så har jag glömt det, det är dock möjligt att dessa är med i mitt kollage)
Jag skulle nog säga att Scooby-Doo är hans paradroll eftersom att det är den han har spelat mest.

Steffan Rudvall

Det var så här Adam tänkte!

En lärare = Stefan är lärare

En hungrig hund = Scooby Doo

En apa = I R Baboon

En fågel = pingviner i Mary Poppins

Flera personer i ett gäng = Ed och Eddy

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 mars 2021 kl. 15:08:24
Jag skulle nog säga att Scooby-Doo är hans paradroll eftersom att det är den han har spelat mest.

Och jag som trodde att Scooby-Doo var Steve Kratz paradroll... (faktum är att Steve återfick den rollen 2015 efter 17 års frånvaro)

Disneyfantasten

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 mars 2021 kl. 15:09:45
Och jag som trodde att Scooby-Doo var Steve Kratz paradroll... (faktum är att Steve återfick den rollen 2015 efter 17 års frånvaro)
Det är Steve Kratz paradroll också då han började tidigt 90-tal eller sent 80-tal som Scooby-Doo. Man får inte heller glömma att Steve och Stefan båda spelade Scooby-Doo på 90-talet och började ungefär samtidigt.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 mars 2021 kl. 15:12:35
Det är Steve Kratz paradroll också då han började tidigt 90-tal eller sent 80-tal som Scooby-Doo. Man får inte heller glömma att Steve och Stefan båda spelade scooby-doo på 90-talet.

Stämmer, Steve i Stockholm och Stefan i Köpenhamn...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 mars 2021 kl. 15:10:13
Det var mer än jag visste...
Han är engelska och svenska lärare på en skola i Malmö.

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 mars 2021 kl. 15:13:21
Stämmer, Steve i Stockholm och Stefan i Köpenhamn...
Stefan var den officiella rösten och Steve spelade nog Scooby utan att vara godkänd på den tiden.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 29 mars 2021 kl. 15:08:24

Jag som trodde att Rex var den han spelat mest då den karaktären aldrig spelats an någon annan, han har spelat rollen i alla de 4 filmerna plus kortfilmerna och även i trailers och spel, trots att han lämnade branchen 2015 så återkom han ändå i 4an som hade premiär 2019...

Disneyfantasten

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 mars 2021 kl. 15:19:55
Stefan var den officiella rösten och Steve spelade nog Scooby utan att vara godkänd på den tiden.

Är du verkligen säker på det?

För huvudrollerna lär onekligen behöva godkännas av kunden...

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 mars 2021 kl. 15:21:16
Jag som trodde att Rex var den han spelat mest då den karaktären aldrig spelats an någon annan, han har spelat rollen i alla de 4 filmerna plus kortfilmerna och även i trailers och spel, trots att han lämnade branchen 2015 så återkom han ändå i 4an som hade premiär 2019...
Men tänk på hur många Scooby Doo serier och filmer det finns.

Disneyfantasten

Citat från: Adam Larsson skrivet 29 mars 2021 kl. 15:23:01
Men tänk på hur många Scooby Doo serier och filmer det finns.

Ja, justé, det har gjorts så mycket med Scooby-Doo att det är näst intill omöjligt att hålla reda på alla...

Annars kommer Rex från Disney (eller rättare sagt från Pixar som samarbetar med Disney) medan Scooby-Doo kommer från Warner Bros...

Adam Larsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 29 mars 2021 kl. 15:22:06
Är du verkligen säker på det?

För huvudrollerna lär onekligen behöva godkännas av kunden...
Att Stefan var den officiella rösten är väl ganska självklart. På den tiden medverkande Steve bara som Scooby-Doo i dubbningar som beställdes av TV3.