Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Detta är en långfilm!

Det är justera och innehåller flera olika episoder!

I en episod bråkar musens flickvän och ankans flickvän med varandra först men inser snart att samarbete är viktigt!

I en episod är de tre fågelbröderna alldeles för busiga vilket varken deras onkel eller hans flickvän eller deras gammel-onkel gillar men när de besöker tomtens plats så lär de sig julens Sanna innebörd!

I en episod är klumpiga hundens son jul-förälskad, tyvärr har han här fått en betydligt sämre flickvän som inte alls är samma som han hade tidigare...

I en episod prövar ankan sitt dåliga humör men med hjälp av sina syskon-söner och sin flickvän så får han tillslut en julklapp!

I en episod blir musen arg på sin hund efter att han stökat till det och hunden känner sig utanför och rymmer, han får träffa tomtens renar, men musen blir sjuk av oro och letar efter honom, senare hittar han hunden med hjälp av sina vänner!

Detta blev den sista långfilmen från företaget som på svenska sköttes av studion utanför huvudstaden!

Vilken film är det jag söker?

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 21 juli 2021 kl. 23:59:14
Detta är en långfilm!

Det är justera och innehåller flera olika episoder!

I en episod bråkar musens flickvän och ankans flickvän med varandra först men inser snart att samarbete är viktigt!

I en episod är de tre fågelbröderna alldeles för busiga vilket varken deras onkel eller hans flickvän eller deras gammel-onkel gillar men när de besöker tomtens plats så lär de sig julens Sanna innebörd!

I en episod är klumpiga hundens son jul-förälskad, tyvärr har han här fått en betydligt sämre flickvän som inte alls är samma som han hade tidigare...

I en episod prövar ankan sitt dåliga humör men med hjälp av sina syskon-söner och sin flickvän så får han tillslut en julklapp!

I en episod blir musen arg på sin hund efter att han stökat till det och hunden känner sig utanför och rymmer, han får träffa tomtens renar, men musen blir sjuk av oro och letar efter honom, senare hittar han hunden med hjälp av sina vänner!

Detta blev den sista långfilmen från företaget som på svenska sköttes av studion utanför huvudstaden!

Musses jul i Ankeborg

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Detta är en långfilm!

Mannen i djungeln är tillbaka fast med ny skådespelare!

Hans familj har också nya skådespelare!

Bara berättaren låter detsamma!

Hans svärmor har här blivit en ännu större elaking då hon inte bara försöker få,tillbaka sin dotter och tvinga henne gifta sig med någon annan utan även vill förstöra djungeln!

Hans vän gorillan, som blivit kändis i Las Vegas, har fått en ny vän i form av en känguru!

Samtidigt har ett lejon försökt att ta över djungeln som härskare!

Mathilda Gustafsson

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 juli 2021 kl. 00:10:51
Detta är en långfilm!

Mannen i djungeln är tillbaka fast med ny skådespelare!

Hans familj har också nya skådespelare!

Bara berättaren låter detsamma!

Hans svärmor har här blivit en ännu större elaking då hon inte bara försöker få,tillbaka sin dotter och tvinga henne gifta sig med någon annan utan även vill förstöra djungeln!

Hans vän gorillan, som blivit kändis i Las Vegas, har fått en ny vän i form av en känguru!

Samtidigt har ett lejon försökt att ta över djungeln som härskare!

Djungel George 2?

Disneyfantasten

clara liljeberg

sången i introt är anders öjebo.

Disneyfantasten

Detta är en långfilm!

Huvudrollerna är tre stycken kor som ger sig ut i Vilda Västern för att rädda sin bondgård!

Det är en överviktig skurk som ligger bakom boskapsstölder!

Så småningom slår de sig ihop med ett långörat djur som förlorat ett ben!

Hästen som förut var ute efter att bli berömd hjälte inser nu att han förväntade sig för mycket!

Detta var den sista handanimerade filmen som företaget skapade!

Filmen mottogs av negativa recensioner av folk, fans och kritiker just för att den anses vara slutet för företagets handanimation!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 juli 2021 kl. 09:59:14
Detta är en långfilm!

Huvudrollerna är tre stycken kor som ger sig ut i Vilda Västern för att rädda sin bondgård!

Det är en överviktig skurk som ligger bakom boskapsstölder!

Så småningom slår de sig ihop med ett långörat djur som förlorat ett ben!

Hästen som förut var ute efter att bli berömd hjälte inser nu att han förväntade sig för mycket!

Detta var den sista handanimerade filmen som företaget skapade!

Filmen mottogs av negativa recensioner av folk, fans och kritiker just för att den anses vara slutet för företagets handanimation!

Disneys Kogänget.

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Detta är en långfilm!

Huvudrollen består av en familj bestående av en pappa, en mamma och tre barn som alla har superkrafter!

En skurk som i sin barndom idoliserade pappan har nu blivit ond!

En kvinna med glasögon som sysslar med mode rekommenderar att inte använda mantlar!

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 22 juli 2021 kl. 10:16:19
Detta är en långfilm!

Huvudrollen består av en familj bestående av en pappa, en mamma och tre barn som alla har superkrafter!

En skurk som i sin barndom idoliserade pappan har nu blivit ond!

En kvinna med glasögon som sysslar med mode rekommenderar att inte använda mantlar!

Superhjältarna 6.

Mathilda Gustafsson

Citat från: Hey Arnold på svenska skrivet 22 juli 2021 kl. 10:35:39
Superhjältarna som filmen fick heta på svenska.
Steffan har ju redan svarat.

Disneyfantasten