Forumnyheter:

Då forumet använder sig av databasen Stop Forum Spam för att blockera kända spammare finns det en liten risk att oskyldiga drabbas av detta, som råkar ha samma IP-adress som kända spammare har haft. Om du är en av dem och inte lyckas att skriva inlägg på forumet, följ denna länk för att ta bort blockeringen, eller skicka e-post till med din IP-adress.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Disneyfantasten

Steffan Rudvall

Disneyfantasten

Steffan Rudvall

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 juni 2021 kl. 21:58:48
Ja det har han.

Och det är definitivt inte Olli Markenros för han låter inte så där, Thomas Engelbrektson har en grövre röst och Fredrik Dolk är 100% utesluten, rösten låter definitivt mer lik Stefan Frelander!

Steffan Rudvall

Personen spelar även en av karaktärerna i Scooby Doo dock inte själva scooby-doo.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 juni 2021 kl. 22:02:00
Personen spelar även en av karaktärerna i Scooby Doo dock inte själva scooby-doo.

Då blir det svårare för Stefan Frelander spelar Scooby-Doo själv och även Fred och den enda andra killen i gänget är Scoobys bäste vän Shaggy som spelas av Thomas Engelbrektson och det låter inte son honom...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 juni 2021 kl. 22:04:43
Då blir det svårare för Stefan Frelander spelar Scooby-Doo själv och även Fred och den enda andra killen i gänget är Scoobys bäste vän Shaggy som spelas av Thomas Engelbrektson och det låter inte son honom...
Men det är han...Thomas Engelbrektson.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 juni 2021 kl. 22:05:42

Med sin vanliga röst då antar jag...

Då kom jag vilse, nu kom jag ihåg att Stefans vanliga röst hörs i Lucky Luke introt...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 juni 2021 kl. 22:11:00
Med sin vanliga röst då antar jag...

Då kom jag vilse, nu kom jag ihåg att Stefans vanliga röst hörs i Lucky Luke introt...
Freds röst är ju ganska lik Stefans riktiga.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 juni 2021 kl. 22:12:43
Freds röst är ju ganska lik Stefans riktiga.

Ungefär då som Hasse Anderssons röst vid Hjalle och Monica Forsbergs röst vid bl.a. Anita... (och likaså Anders Öjebo vid Pongo, Roger Storm vid Phoebus, osv.)

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 juni 2021 kl. 22:05:42

Nu hör jag att det är Thomas Engelbrektson...

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 28 juni 2021 kl. 22:20:04
Ungefär då som Hasse Anderssons röst vid Hjalle och Monica Forsbergs röst vid bl.a. Anita... (och likaså Anders Öjebo vid Pongo, Roger Storm vid Phoebus, osv.)
Exakt!