Forumnyheter:

Möjlighet för gäster att skriva inlägg har länge varit avstängt på grund av missbruk och spam, men i och med den nya forumprogramvaran är det nu påslaget igen. Se till att inte missbruka detta, för då kan det behöva stängas av igen.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

MOA

Från vilken låt kommer denna film?

Will Siv

Citat från: MOA skrivet 18 maj 2023 kl. 23:35:13Från vilken låt kommer denna film?
"Tentaclolino" ( eller "In Search of the Titanic" )

menar du "från vilken film kommer denna låt"?

- what.

Will Siv

Citat från: MOA skrivet  6 maj 2023 kl. 17:06:40Ja en helt meningslös låt,vet som sagt int om den nånsin dubbades till svenskaTänker på GirlsGoGames men dom e ju 3,de e nog inge flash spel jag spelat
Det e inte maskotarna, utan huvudpersonerna i några spel.
- what.

MOA

Citat från: Will Siv skrivet 20 maj 2023 kl. 11:20:15"Tentaclolino" ( eller "In Search of the Titanic" )

menar du "från vilken film kommer denna låt"?
Skrev visst fel
Citat från: Will Siv skrivet 20 maj 2023 kl. 11:22:19Det e inte maskotarna, utan huvudpersonerna i några spel.
Vet fortfarande int vad de handlar om

Steffan Rudvall

Vad hör vi i detta ljudklippet?

MOA

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 26 maj 2023 kl. 19:38:01Vad hör vi i detta ljudklippet?

E de Sissel Kyrkebo som sjunger i nya Lilla Sjöjungfrun,låter logiskt då den nyligen haft premiär

Mathilda Gustafsson

Citat från: MOA skrivet 26 maj 2023 kl. 21:48:21E de Sissel Kyrkebo som sjunger i nya Lilla Sjöjungfrun,låter logiskt då den nyligen haft premiär
Förlåt men vet inte du att hon är norska och hon har brytning när hon talar eller sjunger svenska? Och varför skulle hon sjunga i nya lilla sjöjungfrun?

Det hörs ju hur tydligt som helst att det där är Myrra Malmberg antagligen från Lilo & Stitch trailern.

gstone

Det var Disney quiz på min dagliga verksamheten igår.

Jag fick flest rätt av alla ;D :D

Det var bara två frågor typ som jag inte kunde  ;D

Väldigt trevligt  :)

Det var ju gamla Jonas som hade det.
"Det är väl talat, men låt oss nu odla vår trädgård"

Fred

Varifrån kommer den här musiken?   

Steffan Rudvall

Citat från: Fred skrivet 27 maj 2023 kl. 22:50:22Varifrån kommer den här musiken?  
Jag har för mig att den kommer från ett Sonic spel minns dock inte vilket.

Fred

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 28 maj 2023 kl. 10:08:07Jag har för mig att den kommer från ett Sonic spel minns dock inte vilket.
Ja, det är rätt att det är från ett sonicspel.

MOA

Citat från: Fred skrivet 28 maj 2023 kl. 10:24:55Ja, det är rätt att det är från ett sonicspel.
Sonic Adventure?Låter för modernt för att va 16 bitar

Elios

Citat från: MOA skrivet 28 maj 2023 kl. 14:05:01Sonic Adventure?Låter för modernt för att va 16 bitar
Sonic Adventure 2

Fred

Skokaka

Världens snabbaste djur och hans ex-rival

En talande svamp

"Ursäkta mig, Louise!"

Hälften robot

När en grej är bra så hojtar han till

Han kan jama, men är inte en katt

Två småtomtar

En galen gnagare

En töntig person