Forumnyheter:

Efter uppgradering av forumprogramvaran saknas vissa äldre bifogade filer just nu. Vi beklagar detta och arbetar med att lösa problemet.

Huvudmeny

Quiz

Startat av Mathilda Gustafsson, 31 augusti 2020 kl. 22:38:22

Föregående ämne - Nästa ämne

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 december 2020 kl. 21:46:15
Där har du svaret på den frågan.

Så du menar att Thomas har spelat Jokern, det var mer än jag visste, i vilka sammanhang har han det? (det låter som Sun Studio, då det främst är där Thomas varit aktiv)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 19 december 2020 kl. 21:51:10
Så du menar att Thomas har spelat Jokern, det var mer än jag visste, i vilka sammanhang har han det? (det låter som Sun Studio, då det främst är där Thomas varit aktiv)
Han spelar honom i Justice League tv-serien från 2001 eftersom att det är en Warner Brothers/Cartoon Network serie så dubbades den självklart av Sun Studios i det här fallet Sun Studio Köpenhamn.

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 december 2020 kl. 21:57:16
Han spelar honom i Justice League tv-serien från 2001 eftersom att det är en Warner Brothers/Cartoon Network serie så dubbades den självklart av Sun Studios i det här fallet Sun Studio Köpenhamn.

Vilka är resten av rösterna där då?

Steffan Rudvall

Steffan Rudvall

Här kommer en enkel.

Far spelade först rollen sedan blev det Hasses fru och nu är det son som spelar sin faders gamla roll/roller.

Vilka/vilken karaktär söker jag?

Disneyfantasten

Citat från: Steffan Rudvall skrivet 19 december 2020 kl. 23:13:11
Här kommer en enkel.

Far spelade först rollen sedan blev det Hasses fru och nu är det son som spelar sin faders gamla roll/roller.

Vilka/vilken karaktär söker jag?

Knattarna!;

Staffan Hallerstam (Leos pappa) spelade honom hos MediaDubb 1987-1989

Monica Forsberg (gift med Hasse "Kvinnaböske" Andersson) spelade dem överallt hos KM Studio 1990-2004

Leo Hallerstam (Staffans son) spelar honom i 2020-års omdubbning av DuckTales för Disney+ (gäller dock endast för avsnitt som ursprungligen utfördes av MediaDubb)

Steffan Rudvall

Citat från: Disneyfantasten skrivet 20 december 2020 kl. 00:07:33
Knattarna!;

Staffan Hallerstam (Leos pappa) spelade honom hos MediaDubb 1987-1989

Monica Forsberg (gift med Hasse "Kvinnaböske" Andersson) spelade dem överallt hos KM Studio 1990-2004

Leo Hallerstam (Staffans son) spelar honom i 2020-års omdubbning av DuckTales för Disney+ (gäller dock endast för avsnitt som ursprungligen utfördes av MediaDubb)
Ja du har självklart helt rätt!

Vi vet ju inte om de har dubbat om KM Studio avsnitt också jag skulle dock inte tro det eftersom att de Disneys egna dubbningar tillskillnad från säsong 1 men man vet ju aldrig.

Elios

En karaktär i Disney som jobbar i kyrkan men är inte präst.
Som spelades av en som också var med i denna dubbning och spelar dennes fru i en svensk film.
Sen dennes kollega i denna film var också en rolig filur som höll till dem onda mot småkrypen?

Vem/vilka/vad söker jag?

MOA

En arg person på julafton

Disneyfantasten

Citat från: MOA skrivet 20 december 2020 kl. 20:26:22
En arg person på julafton

Antingen Ebenezer Scrooge eller Grinchen...

MOA

Disneyfantasten

Steffan Rudvall

MOA

Adam Larsson

Det var 20 år sedan vi senast såg rollen i trailern till den nya filmen fick vi ihop Men när vi kom till salongen så försvann hoppet bort då Erics son inte kom tillbaka.

Vilken karaktär söker jag?